خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس تامین اجتماعی:

کارگران ساختمانی جزء مخاطبان سازمان تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۹۱

«: طبق قانون مصوب ۱۳۵۲ که هم اکنون نیز در حال اجراست سازمان تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی که تحت قانون بیمه‌های کارگران ساختمانی قراردارند، در صورت حادثه ناشی از کار، متعهد به ارائه خدمات است / قانون تکمیلی که در سال ۱۳۸۶ به تصویب مجلس محترم شورای اسلامی رسید به لحاظ برخورداری از حمایتهای خاص، موجب برانگیخته شدن طمع افرادی به غیر از کارگران ساختمانی شد».

یک کار‌شناس تامین اجتماعی گفت: کارگران ساختمانی را نمی‌توان از دایره استفاده کننده از خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی جدا کرد.

به گزارش ایلنا «سعید زمانی» در همایش تامین اجتماعی ودغدغه‌های پیش روی سازمان که به همت کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور در بندر انزلی برگزار شد اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بطور جدی مسئله شناسایی وتحت پوشش قرار گرفتن مخاطبین واقعی را در دستور کار خود داردو بر این اساس کارگران ساختمانی نیز بخشی از همین مخاطبان هستند.

وی افزود: طبق قانون مصوب ۱۳۵۲ که هم اکنون نیز در حال اجراست سازمان تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی که تحت قانون بیمه‌های کارگران ساختمانی قراردارند، در صورت حادثه ناشی از کار، متعهد به ارائه خدمات است.

این کار‌شناس نام نویسی وحساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: قانون تکمیلی که در سال ۱۳۸۶ به تصویب مجلس محترم شورای اسلامی رسید به لحاظ برخورداری از حمایتهای خاص، موجب برانگیخته شدن طمع افرادی به غیر از کارگران ساختمانی شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان تامین اجتماعی از انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی انتظار دارد تا ضمن شناسایی کارگران ساختمانی واقعی، درخصوص تشکیل پایگاههای الکترونیکی کارگران ساختمانی، آموزش وا رتقای مهارت آنان، جلوگیری از بروز حادثه، انجام بازرسی‌های مداوم ومستمر در خصوص افرادغیر شاغل درحوزه صنعت ساختمان و ‌تفکیک سازی کارتهای مهارت فنی ساختمان، مجموعه سازمان تامین اجتماعی را یاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز