خبرگزاری کار ایران

میدری خبر داد:

ابلاغ آیین نامه جدید قانون نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۶۰

براساس آیین نامه جدید، ذینفعان پس از ابلاغ این تصویب نامه براساس قانون مذکور از شمول صندوق بیمه یا بازنشستگی ذیربط خارج شده و زیر پوشش صندوق بیمه یا بازنشستگی دیگری قرار می‌گیرند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ آیین نامه جدید قانون نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری گفت: براساس آیین نامه جدید، ذینفعان پس از ابلاغ این تصویب نامه براساس قانون مذکور از شمول صندوق بیمه یا بازنشستگی ذیربط خارج شده و زیر پوشش صندوق بیمه یا بازنشستگی دیگری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: صندوق بیمه یا بازنشستگی مبدا موظف است ظرف یک ماه از زمان تقاضای بیمه شده نسبت به محاسبه مبلغ حق بیمه یا کسور بازنشستگی(اعم از سهم بیمه شده و کارفرما) با ذکر مدت بیمه پرداختی و انتقال آن به صندوق بیمه یا بازنشستگی مقصد اقدام کنند و صندوق بیمه یا بازنشستگی مقصد موظف است ظرف یک ماه مابه التفاوت متعلقه(سهم شخص) را محاسبه و از شخص وصول کند.

می‌دری افزود: صندوق‌های بیمه یا بازنشستگی ذیربط مکلفند در مورد آن دسته از اشخاص مشمول موضوع این ماده تا پایان سال ۱۳۹۳ نسبت به تقاضای انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی اقدام نموده یا نمایند از هر لحاظ از جمله محاسبه و پرداخت مابه التفاوت متعلقه(سهم شخص) مطابق مقررات رفتار نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز