خبرگزاری کار ایران

اظهارات احمدی مقدم درباره حوادثاسید پاشی در اصفهان؛

هنوز انگیزه این جنایت مشخص نیست / به نظر می‌رسد ضارب یک نفر باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۴۸

هنوز انگیزه این جنایت و اینکه این اقدام توسط چه فرد یا افرادی صورت گرفته مشخص نیست اما براساس گفته‌های قربانیان به نظر می‌رسد ضارب یک نفر باشد.

فرمانده ناجا درباره حوادثاسید پاشی در اصفهان گفت: در این زمینه سرنخ‌هایی به دست آمده است و چند نفر مظنون دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: هنوز انگیزه این جنایت و اینکه این اقدام توسط چه فرد یا افرادی صورت گرفته مشخص نیست اما بر اساس گفته‌های قربانیان به نظر می‌رسد ضارب یک نفر باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: برخی رسانه‌های خارجی این موضوع را به دفاع از حجاب نسبت داده‌اند که واقعیت ندارد، قربانیان از خانواده‌های متدین و متعهد هستند و چنین عاملی مردود است.

احمدی مقدم بیان کرد: چه بسا دستانی بخواهند به این قضیه دامن بزنند اما نیروی انتظامی با جدیت وارد عمل شده است و دستگاه قضایی نیز برای عامل یا عاملان این جریان شدید‌ترین مجازات را اعمال خواهد کرد.

وی در خصوص تصویب بندهایی از قانون حمایت از آمران به معروف نیز گفت: اصل این قانون بسیار خوب است و این قانون رفتار آمران و ناهیان را ضابطه‌مند و قانونمند و تکلیف را مشخص می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشورهای همجوار ایران بویژه پاکستان باید در برقراری امنیت مرز‌ها متعهدانه‌تر عمل کنند.

وی افزود: تا عقبه گروه‌های تروریستی در کشورهای همجوار و آزادی عمل در آنجا وجود دارد، حمله تروریستی از خاک این کشور‌ها به ایران دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: درمورد وضعیت کشورهای همجوار نمی‌توانیم شرط بندی کنیم، اما باید روی توان خود برای حفظ امنیت مردم حساب باز کرده و با سرعت گرفتن اقدامات، از حوادثمرزی پیشگیری کنیم.

وی گفت: دولت قول داده است امسال تمام اعتبار انسداد مرز‌ها را اختصاص دهد تا استقرار واحدهای مرزی در بخش‌های باقی مانده کامل شود.

فرمانده ناجا اظهارکرد: اگر مجلس شورای اسلامی همت کند و در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی در این زمینه درنظر گیرد، عملیات انسداد مرز‌ها را می‌توانیم به نقطه مطلوب برسانیم.

احمدی مقدم گفت: اقدامات تروریستی به طور عمده در مناطق مرزی است و ما هنوز در بحثانسداد مرز‌ها با مشکل مواجه هستیم که با سرعت گرفتن اقدامات، این مشکلات کم خواهد شد.

سردار «اسماعیل احمدی مقدم» در سفر به استان مرکزی، مجتمع رفاهی یاس نیروی انتظامی این استان را افتتاح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز