خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

دمشق تا پایان تروریسم به مبارزه ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۳۲

مبارزه با تروریسم در منطقه و در سوریه بدون هماهنگی و همکاری با دولت و مسئولان سوری امکان‌پذیر نیست.

«عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که دمشق تصمیم دارد تا آخر به مبارزه با تروریسم ادامه دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الزعبی تاکید کرد که دولت سوریه تا پایان تروریسم به مبارزه با آن ادامه می‌دهد.

وی افزود که مبارزه با تروریسم در منطقه و در سوریه بدون هماهنگی و همکاری با دولت و مسئولان سوری امکان‌پذیر نیست.

الزعبی تصریح کرد که نبودن سوریه در ائتلاف ضد تروریسم یا هماهنگی نکردن با دمشق هرگز باعثتغییر موضع این کشور درباره مبارزه با تروریسم نمی‌شود.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد که دمشق از هر گونه هماهنگی با دولت این کشور برای مبارزه با تروریسم استقبال می‌کند اما برای پیوستن به ائتلاف بین‌المللی مبارزه با تروریسم دست به دامن کسی نمی‌شود زیرا مبارزه با تروریسم یکی از اصول اساسی سیاست دمشق است.

الزعبی با اشاره به «عین العرب»(کوبانی) گفت که عین العرب بخشی از خاک سوریه است و نیروهای مسلح این کشور به طور مستقیم یا از طریق هوایی از این شهر حمایت نظامی و تسلیحاتی کرده‌اند.

وی درباره سخنان «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه درباره ایجاد مناطق پرواز ممنوع در سوریه و به شمار آوردن عین العرب به عنوان یک منطقه استراتژیک گفت که عین العرب بخشی از خاک سوریه و یکی از شهرهای سوریه است و نه بخشی از ترکیه و همه باید این را بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز