خبرگزاری کار ایران

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شفافیت نسبت به مردم از آیت الله مهدوی کنی شخصیت اعتدالی ساخته بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۰۱

همیشه امام(ه) تاکید داشتند که انقلاب ما قائم به شخص نیست و با رفتن عزیز یا بزرگواری کار‌ها بی‌مسئول نمی‌ماند، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم و برنامه داشته باشیم که دراین موارد کار‌ها ساکن و راکد نباشیم / شفافیت و دلسوزی نسبت به مردم از او شخصیت اعتدالی ومعتدل ساخته بود که مورد قبول همه جریان‌ها و جناح‌ها قرار داشت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در اندیشه آیت الله مهدوی کنی مردم جایگاه ویژه داشتند و در تمام عمر خود با صداقت با مردم برخورد کرد. شفافیت و دلسوزی نسبت به مردم از او شخصیت اعتدالی و معتدل ساخته بود که مورد قبول همه جریان‌ها و جناح‌ها قرار داشت.

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره شخصیت و خدمات آیت الله مهدوی کنی در طول انقلاب اسلامی گفت: ایشان شخصیت کاملا شناخته شده از جهت اعتقاد، ایمان، سیاست و تدبیربود، که تمام سرتاسر عمر خود را در همه عرصه‌ها کاملا شفاف روشن عمل کرد.

وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی یک چهره موفق از هر نظر در همه مسئولیت‌ها و وظایف خود بود که یکی از محصولات موفق مدیریت او را به وضوح می‌توان در مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) دید که پل عظیمی بین حوزه و دانشگاه است.

اکرمی بیان کرد: ‌آیت الله مهدوی کنی مجموعه عمر۸۳ ساله خود از ۱۳ سالگی، در عرصه مدیریت، مبارزه گذراند، همیشه یار و یاور امام و در کنار رهبری انقلاب وفادار و پیوسته قرارداشت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، درباره خلاء شخصیتی آیت الله مهدوی کنی گفت: امروز در نظریه‌ها به این موضوع اشاره می‌شود که هرکس و هر فرد انسانی تنها خودش است و جایگزینی ندارد.

وی دراین باره اضافه کرد: همیشه امام(ه) تاکید داشتند که انقلاب ما قائم به شخص نیست و با رفتن عزیز یا بزرگواری کار‌ها بی‌مسئول نمی‌ماند، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم و برنامه داشته باشیم که دراین موارد کار‌ها ساکن و راکد نباشیم.

اکرمی گفت: همیشه در نظام انقلاب اسلامی ایران زمینه برای افراد و استعداد‌ها فراهم است تا بتواند در عرصه و حوزه‌های گوناگون انجام وظیفه کنند.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت تصریح کرد: با توجه به این شرایط کسی می‌تواند در جایگاه جایگزین افرادی مانند آیت الله مهدوی کنی قرار گیرد که اولین ویژگی که‌‌ همان ایمان واقعی است را دارا باشد که در این مسیر ایمان، شجاعت بیان و ابراز عقیده و استواری در تصمیم گیری از صفات برجسته آن‌ها باشد.

وی درباره برخورد آیت الله مهدوی کنی با مردم و جایگاه مردم در اندیشه ایشان گفت: آیت الله در تمام عمر خود با صداقت با مردم برخورد کردند شفافیت و دلسوزی نسبت به مردم از او شخصیت اعتدالی ومعتدل ساخته بود که مورد قبول همه جریان‌ها و جناح‌ها قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز