خبرگزاری کار ایران

بچه‌های‌بی‌پول و با استعداد تباه می‌شوند؛

آشتیانی: فوتبال‌ایران با رفیق‌بازی و فامیل‌بازی نتیجه نخواهد گرفت

کد خبر : ۲۱۶۲۸۷

پول‌های کلانی از پدر و مادر بچه‌ها گرفته می‌شود و به خاطر همین کسی که پول دارد وارد تیم می‌شود و بچه‌‌ای که استعداد دارد چون پول ندارد در کوچه پس کوچه‌های شهر تباه می‌شود…

سرمربی نونهالان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بخش عمده‌ای از ناکامی‌های تیم های ملی پایه ما به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من بخش عمده ناکامی‌های تیم‌های ملی پایه ما به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد، چون افرادی که جای آنها در فوتبال نیست، پست‌های بالایی در این رشته گرفته ‌و امر و نهی می‌کنند و مربی عوض می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که تازه مدرک B خود را گرفته‌اند، همه‌کاره تیم‌های ملی‌پایه شده‌اند. کسی که مدرک B خود را تازه گرفته نباید رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال شود.

آشتیانی همچنین متذکر شد: فدراسیون‌فوتبال نمی‌خواهد به تیم‌های پایه بها دهد و به همین دلیل پول‌های کلانی از پدر و مادر بچه‌ها گرفته می‌شود و به خاطر همین کسی که پول دارد وارد تیم می‌شود و بچه‌‌ای که استعداد دارد چون پول ندارد در کوچه پس کوچه‌های شهر تباه می‌شود.

این مربی فوتبال اضافه کرد: اگر تیم‌های پایه برای فدراسیون مهم بود حداقل در فوتبال‌تهران سرمایه‌گذاری می‌کرد، اما فوتبال‌تهران تباه شده و در چنین شرایطی حداقل به مربیان تیم‌های پایه پول بدهند تا از پدر و مادر بچه‌ها پول نگیرند.

وی افزود: تا زمانی که افکار مسئولین سطح‌اول فوتبال‌ما درست نشود هیچ‌وقت فوتبال‌ما درست نمی‌شود و هیچ‌وقت تیم‌های پایه فوتبال‌ایران پیشرفت نمی‌کند، چون هیچ کسی جای خودش نیست.

آشتیانی در پایان گفت: آیت‌اللهی در حال حاضر سرپرست کمیته فنی تیم‌های ملی است، اما کسی که فوتبالی نبوده نمی‌تواند شرایط بازیکن و مربی و تیم را درک کند. مهدی تاج مدیر قابلی است، چون فوتبالی است، اما آیت‌اللهی چون فوتبالی نبوده نمی‌تواند شرایط را درک کند.

وی در پایان خاطرنان کرد: متاسفانه عده‌ای سعی کرده‌اند دل دوستان خود را به دست آورند و به آنهایی که حق‌شان نیست، پست‌های مدیریتی می‌دهند و به همین دلیل فوتبال‌ما ضرر می‌کند که انگار مملکت ما ضرر کرده است. تا وقتی که افکار مدیران ما اینطوری باشد و رفیق‌بازی و فامیل‌بازی در این رشته حاکم باشد، فوتبال ما نتیجه نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز