خبرگزاری کار ایران

ادامه نگرانی‌ها در اردوگاه سرخ‌ها؛

دست درخشان در پوست گردو / امید پرسپولیس به نیم فصل دوم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۷۱

حالا و در شرایط موجود تمام امید پرسپولیس به نیم فصل است. جایی که تیم با جذب بازیکنان خوب می‌تواند تقویت شود ضمن اینکه فرصت مناسبی در اختیار درخشان خواهد بود…

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دومین شکست متوالی‌اش در لیگ‌چهاردهم را مقابل سایپا در ورزشگاه‌آزادی تجربه کرد تا نگرانی‌ها نسبت به آینده سرخ‌پوشان تهرانی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد و شکست مقابل سایپا مشکلات‌درخشان را بیشتر از پیش کرد تا نگرانی‌ها در مورد آینده این تیم بیشتر شود.

پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات داخلی است و کمبود بازیکن و مصدومیت‌ها هم بلای‌جان این تیم شده تا شاهد حضور این تیم بزرگ و پرطرفدار در میانه جدول باشیم رتبه‌ای که به هیچ‌وجه در شأن پرسپولیس نیست، اما واقعیت سرخ‌پوشان تهرانی در حال حاضر همین است و باید آن را پذیرفت.

آنچه مسلم است اینکه دست حمید درخشان بسته است و انتخاب‌های مناسبی برای ارنج تیمش ندارد. پرسپولیس در شروع لیگ‌چهاردهم بد بسته شد و خوب هم بدنسازی نکرد تا شاهد نمایش ضعیف و ناامیدکننده این تیم تا این لحظه باشیم.

واقعیت این است که با این شرایط امیدی به پرسپولیس نیست، چراکه بازیکن بزرگ و تعیین‌کننده در جمع سرخ‌پوشان تهرانی وجود ندارد ضمن اینکه به لحاظ بدنی هم این تیم مشکل ندارد.

حالا و در شرایط موجود تمام امید پرسپولیس به نیم فصل است. جایی که تیم با جذب بازیکنان خوب می‌تواند تقویت شود، ضمن اینکه فرصت مناسبی در اختیار درخشان خواهد بود تا بتواند به لحاظ بدنی تیمش را به شرایط مطلوبی برساند و در نیم فصل دوم پرسپولیس را از این مخمصه بزرگ نجات دهد، البته اگر عمر مربیگری او در پرسپولیس به نیم فصل دوم برسد و همچنان سکان هدایت سرخ‌پوشان تهرانی را در اختیار داشته باشد.

پرسپولیس امروز آبستن حوادثزیادی است و هر لحظه مشکلات این مجموعه بحران‌زده بیشتر و بیشتر می‌شود، اما تیم‌های بزرگ پتانسیل بهتر شدن را دارند به شرطی که اصول ‌در این تیم‌ها رعایت شود و تمام عوامل باشگاه برای رسیدن تیم به شرایط بهتر و اوج گرفتن، یکدل باشند و تلاش کنند.

پرسپولیس می‌تواند و توان بهتر شدن در ادامه کار را دارد، اما اول از همه باید مشکلات داخلی‌اش را برطرف کند و پس از آن برای رسیدن به اوج گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز