خبرگزاری کار ایران

مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد خبرداد:

بهره برداری از نخستین ترمینال نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۱۹

مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد از بهره برداری نخستین ترمینال نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد خبرداد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد گفت: با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی، فاز نخست ترمینال نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، علی خدمتگزار با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، کاهش ساعت معطلی کشتی ها(دموراژ) افزایش ایمنی و حفاظت از محیط زیست به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه شامل دو فاز می باشد از اتمام کار فاز نخست آن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی آن خبر داد و گفت: فاز نخست شامل ۶ سیلو با سقف ثابت و ظرفیت ۲۷۰۰ متر مکعب می باشد که در مجموع توان ذخیره و نگهداری ۱۶ هزار و ۲۰۰ متر مکعب را دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در ادامه از توانایی ذخیره گازوئیل، مازوت و روغن پایه در ۶ مخزن فاز نخست پروژه خبرداد و گفت: نخستین محموله روغن پایه به میزان ۱۱۸۰ تن از کشور ترکمنستان در این مخازن بارگیری شد.

وی با اشاره به آغاز ساخت فاز دوم این پروژه خاطرنشان کرد: فاز دوم شامل ۳ مخزن سقف متحرک با ظرفیت ۴هزار متر مکعب می باشد که با پیش بینی های صورت گرفته در مدت یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز