خبرگزاری کار ایران

کارگران و بازنشستگان نساجی مازندران مقابل فرمانداری تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۰۱

«شماری از کارگران شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز(چهارشنبه ۳۰ مهر) برای دومین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد‌هایشان مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند.»

شماری از کارگران شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز(چهارشنبه ۳۰ مهر) برای دومین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد‌هایشان مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند.

«محمد نوبخت» از کارگران حاضر در تجمع با اشاره به تجمع روز گذشته این کارگران به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران صبح امروز مقابل ساختمان فرمانداری قائمشهر تجمع کرده‌اند تا از نتیجه جلسه‌ دیروز مسئولان استانی در تهران مطلع شوند.

او افزود: نماینده قائمشهر در پی تجمع روز گذشته کارگران شاغل و بازنشسته نساجی مازندران در مجلس برای لغو مصادره یک قطعه زمین ۱۵ هکتاری از سوی تامین اجتماعی جلسه‌ای را با آقای نوربخش ترتیب داد. در این جلسه(که در ساختمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد) هیاتی شامل استاندار مازندران، فرماندار قائمشهر، مدیر عامل اداره تامین اجتماعی استان مازندران و نماینده قائمشهر در مجلس حضور داشتند.

به گفته او، مجموع مطالبات کارگران بازنشسته و شاغل کارخانه نساجی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان است که بانک ملی به عنوان یکی از سهامداران کارخانه برای پرداخت مطالبات کارگران قرار بود یک قطعه زمین ۱۵ هکتاری را به ارزش ۸۳ میلیارد تومان بفروشد که حین انتقال سند به خریدار متوجه توقیف زمین از سوی سازمان تامین اجتماعی شد.

او با بیان اینکه در جلسه دیروز قرار بود حاضرین پیرامون لغو مصادره زمین از سوی تامین اجتماعی تصمیم گیری کنند اظهار داشت: کارگران بازنشسته و شاغل نساجی مازندران برای شنیدن مطالبی که دیروز در جلسه مطرح شده است، مقابل ساختمان فرمانداری جمع شده‌اند که از قرار معلوم شخص فرماندارب رای ادامه مذاکرات که قرار است امروز در دفتر آقای ربیعی انجام شود به همراه سایرین در تهران مانده‌ است.

نوبخت در ادامه سخنان خود در مورد مطالبات کارگران بازنشسته و شاغل کارخانه نساجی مازندران گفت: مجموع مطالبات کارگران ۱۵ میلیارد تومان است که رقم ۱۱ میلیارد تومان آن بابت حق سنوات حدود ۵۵۰ کارگر بازنشسته در فاصله سال ۸۸ تا پایان سال ۹۲ انباشته شده است و مابقی ۴ میلیارد تومان بابت مطالبات معوقه سالهای ۸۸ تا ۹۱،۳۵۰ کارگر شاغل به وجود آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز