خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد

برخورد پلیس راهور قزوین با خودروهای بدون مجوز سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۹۹

با هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس راهور قزوین با خودروهای بدون مجوز سرویس مدارس که اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کنند، برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور با خودروهای بدون مجوز سرویس مدارس که اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، مصطفی کاشی پز‌ها افزود: بر اساس مصوبات کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس با خودروهایی که فاقد مجوز سرویس مدارس از سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین باشند و اقدام به جابجایی دانش آموزان کنندف برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: خودروهای مورد تایید سرویس مدارس که از سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مجوز موردنظر را دریافت کرده‌اند با برچسب بنفش رنگی که حاوی عبارت «سرویس مدارس» است و روی شیشه خودرو نصب شده از دیگر خودرو‌ها متمایز شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: این برچسب در سایز بزرگتری نسبت به برچسب‌های قبلی طراحی و ساخته شده تا در فواصل مکانی بیشتر نیز قابل رویت باشد.

کاشی پز‌ها تصریح کرد: اعضای کارگروه ماده۱۸سرویس مدارس شامل نماینده آموزش و پرورش قزوین، نماینده انجمن اولیا ومربیان، نماینده شهرداری قزوین(سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین)، نماینده فرمانداری قزوین، پلیس راهور شهرستان قزوین و نماینده سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین است.

وی یادآور شد: دبیر این کارگروه نیز نماینده آموزش و پرورش قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز