خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه نخست ۲۰۱۴؛

تولید فولاد ایران از ۱۲ میلیون تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۶۸

انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۲ میلیون و ۶۷ تن رسید.

انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از رشد ۶ درصدی تولید فولاد ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، تولید فولاد ایران که در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۱۱.۳۱۹ میلیون تن گزارش شده بود در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۱۲.۰۶۷ میلیون تن افزایش یافته است.

تولید فولاد ایران در سال ۲۰۱۳ نیز با رشد ۶.۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن به ۱۵.۴۲۱ میلیون تن رسید و ایران پانزدهمین فولادساز جهان در این سال شد.

ادامه روند صعودی تولید فولاد ایران در حالی است که کشورهای غربی این صنعت را تحریم و فروش تجهیزات و مواد اولیه ساخت فولاد به ایران را ممنوع کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در سپتامیر ۲۰۱۴ تولید فولاد ایران بالغ بر ۱.۴۲۹ میلیون تن بوده است که این رقم با رشد ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ایران در سپتامبر سال گذشته ۱.۳۶۴ میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

در سپتامبر سال جاری میلادی ۱۳۴ میلیون تن فولاد در جهان تولید شده است. تولید فولاد جهان در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز