خبرگزاری کار ایران

معرفی استان های برتر از نظر عملکرد در ارتباطات سیار

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۲۲

طی مراسمی، مدیرعامل همراه اول استان های برتر از نظر عملکرد در بخش تلفن همراه را معرفی کرد.

طی مراسمی، مدیرعامل همراه اول استان های برتر از نظر عملکرد در بخش تلفن همراه را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، در نشست کاری مدیرعامل، هیأت مدیره و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، استان های برتر از نظر عملکرد در حوزه تلفن همراه را معرفی کرد و مورد تقدیر قرار داد.

مدیرعامل همراه اول که در نشست کاری مدیران عامل، هیأت مدیره و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار و ثابت ایران و شرکت های مخابرات استانی سخن می گفت، با بیان اینکه در سال ۹۲، استان ها از ۴ منظر مورد بررسی قرار گرفته اند اظهار داشت: از نظر «بازاریابی و خدمات مشتریان» به ترتیب استان های قم، سمنان، خراسان شمالی، کهگیلویه و خراسان شمالی، از نظر «مالی» به ترتیب استان های قم، آذربایجان غربی، گیلان، قزوین و گلستان، از نظر «نگهداری و پشتیبانی» به ترتیب استان های قم، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی و همدان و از نظر «کیفیت» استان های اردبیل، قزوین، زنجان، همدان و خوزستان به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.

صدوقی افزود: همچنین به ترتیب استان های مازندران و خوزستان در بین استان های گروه یک(بیش از ۱.۵ میلیون مشترک)، استان های لرستان و همدان در بین استان های گروه دو(بین ۷۵۰ هزار تا ۱.۵ میلیون مشترک) و استان های قزوین و زنجان در بین استان های گروه سه(کمتر از ۷۵۰ هزار مشترک) به عنوان استان های برتر سال ۹۲ انتخاب و معرفی شدند.
وی در ادامه با اشاره برنامه های بازاریابی و مالی همراه اول بیان داشت: در سال ۹۱ پانزده محصول، در سال ۹۲ نوزده محصول و شش ماه اول امسال هفت محصول جدید به مشترکین خود عرضه کرده ایم.

صدوقی افزود: امسال ۲۵۹ هزار سیم کارت دائمی جدید واگذار کرده ایم و اکنون تعداد مشترکین دائمی ما به مرز ۱۷.۳ میلیون رسیده است. همچنین امسال ما ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار سیم کارت اعتباری واگذار کرده ایم و تعداد سیم کارت های فعال شده ی همراه اول از ۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار عبور کرده است.

مدیرعامل همراه اول سهم بازار این اپراتور را ۶۳ درصد و ضریب نفوذ سیم کارت های اپراتور اول را ۷۶.۳ درصد اعلام کرد.
صدوقی با اشاره به اینکه استراتژی همراه اول در سال جاری، راه اندازی موبایل باند پهن بوده است، گفت: سال گذشته حدود ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال برای ۳G سرمایه گذاری شده است. ترافیک دیتا نیز طی یکسال گذشته در شبکه همراه اول ۱۲ تا ۱۳ برابر شده و این ماه به ۱۵۰۰ ترابایت خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات نوسازی شبکه و راه اندازی نسل های بالاتر اظهار داشت: یکی از وندورهای بزرگ در سال ۹۱ از ایران خارج شد که معادل یک زلزله ۸ ریشتری بود، ما باید سریعاً جایگزین می¬کردیم که خوشبختانه با توکل به خدا و تلاش شبانه روزی همکاران مشکل خاصی بوجود نیامد. پس از دریافت مجوز ارائه نسل های بالاتر در شهریورماه، به سرعت تجهیزات فنی مورد نیاز را آماده کردیم و هم اکنون با سیم کارت دیتا در ۱۷۰ شهر و با سیم کارت های دائمی و اعتباری در ۳۵ شهر، خدمات نسل ۳ را عرضه می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز