خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیام مشترکی؛

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ارتحال آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۷۶

مرحوم آیت الله مهدوی کنی را به جرات می‌توان یک فرد شاخص بین علما و سیاست مداران معاصر دانست.

«عبدالحسن مقتدایی» استاندار خوزستان و آیت الله «سیدمحمد علی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با انتشار پیام مشترکی ارتحال آیت الله «مهدوی کنی» رییس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دراین پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که عالم جلیل القدر و روحانی مبارز حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس محترم مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت. در مقام و منزلت این شخصیت کم نظیر همین قدر که امام راحل(ره) در مورد ایشان فرمودند «بنده به آقای مهدوی کنی ارادت داشته، دارم و خواهم داشت» و این جمله‌ای است که آن عارف یگانه و سفر کرده، در مورد هیچ شخصیت دیگری بر زبان نیاورد.

در فراز دیگری از این پیام آمده است: «مرحوم آیت الله مهدوی کنی» را به جرات می‌توان یک فرد شاخص بین علما و سیاست مداران معاصر دانست که در موضوعات مختلف فقهی و سیاسی و اجتماعی دارای مواضع خاص بود. با این وجود همواره حرمت اهل نظر و همسنگران دوران مبارزه با استبداد و استعمار را حفظ می‌نمود.

اینجانبان ارتحال این روحانی مبارز و مجاهد را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز