خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خبر داد:

اضافه شدن ۱۶ رشته مهم‌ترین دستاورد دانشگاه آزاد شوشتر

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۷۳

استادان به عنوان الگوی اصلی دانشجویان می‌توانند درگسترش اخلاق و رفتارهای مثبت بسیار مؤثر باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر که درجمع اعضای هیات علمی دانشکده‌های فنی ومهندسی، علوم کشاورزی وعلوم آب سخن می‌گفت تاسیس و راه اندازی ۱۱ رشته جدید در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۵ رشته در مقطع دکترا را از مهم‌ترین دستاوردهای واحد شوشتر در شش ماهه اول سال ۹۳ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشوشتر، در نشست مشترک هیات رئیسه و اعضای هیات علمی سه دانشکده علوم فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و علوم آب، که به منظور بحثو تبادل نظر درخصوص مباحثآموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، دکتر حسینی رئیس واحد شوشتر بر لزوم تلاش در ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزش و حاکمیت ارزشهای دینی در فضای عمومی دانشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: استادان به عنوان الگوی اصلی دانشجویان می‌توانند درگسترش اخلاق ورفتارهای مثبت بسیار مؤثر باشند.

وی با اشاره به جایگاه کم نظیر دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از نظر مرتبه علمی و جامعیت خاطرنشان کرد: این جایگاه باید همواره حفظ شود و ارتقا پیدا کند و این امر در پرتو هماهنگی و همدلی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان محقق می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر نظم و انضباط را لازمه یک محیط علمی دانست و از اعضای هیات علمی خواست در تحقق این امر تلاش کنند، چرا که نظم و انضباط پیش شرط پیشرفت در زمینه‌های مختلف است.

دکتر حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: به حول و قوه الهی حاصل بخشی از زحمات بی‌وقفه همکاران، راه اندازی ۱۶ رشته جدید در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا بوده است که این از مهم‌ترین دستاوردهای واحد شوشتر در شش ماهه نخست سال ۹۳ به شمار می‌آید و قطعا مردم خوب ما باید منتظر اخبار مسرتبخش دیگری باشند.

دراین نشست دو ساعته که معاونان فرهنگی، آموزشی و اداری مالی نیز به ارائه دیدگاههای خود پرداختند، مطالب گوناگونی مطرح شد که اهم آن به شرح زیر می‌باشد:

۱ - تلاش در راستای تاسیس شرکتهای دانش بنیان
۲ - ضرورت راه اندازی مراکز رشد و فن آوری
۳ - توجه بیشتر به مدرسین نیمه وقت و حق التدریس
۴ - تداوم نشست های مشترک هیات رئیس و اعضای هیات علمی
۵ - هوشمندسازی کلاسهای درس با تجهیزات مدرن
۶ - رفع موانع دست و پاگیر فعالیتهای پژوهشی
۷ - استفاده بیشتر ازدانشجویان در امور مختلف دانشگاه
۸ - نگاه ویژه و متفاوت به دانشجویان نخبه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز