خبرگزاری کار ایران

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع):

۴۰هزار نفر عضو هیئت خادم‌الرضا هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۷۰

سال گذشته حدود ۲۰۰هزار نفر به مراسم دهه اول محرم آمدند / بیش از ۴۰۰هزار بازدید از سایت ما در شب عاشورای سال ۹۲ صورت گرفت / خیّری از تهران که نذر حضرت معصومه(س) داشت، مبلغ مداح را تقبل کرد.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) از عضویت ۴۰هزار نفر در این هیئت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حمید ناطقی با بیان اینکه برنامه‌های هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) در طول سال بر اساس هفت محور طراحی می‌شود گفت: خداوند این توفیق را به ما داده است که در هجده سال اخیر همواره در دهه اول محرم‌الحرام مراسم عزاداری را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۲۰۰هزار نفر به مراسم دهه اول محرم آمدند که اغلب آن جوانان و همچنین مهمانان زیادی از دیگر شهرهای کشور بوده‌اند.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) پیرامون مخاطبان سایت این هیئت ابراز داشت: در مراسم محرم‌الحرام سال ۹۲، بیش از ۴۰۰هزار بازدید از سایت ما در شب عاشورا صورت گرفت و ۵میلیون دانلود از سخنرانی و مداحی هیئت که در آن‌جا بارگزاری کرده بودیم، انجام شد.

ناطقی پیرامون دیگر برنامه‌های این هیئت در طول سال عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های مهدویت از دهم تا بیستم ماه شعبان، جشن بزرگ ازدواج آسان اعضای هیئت، برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی، انجام جلسات در ماه های قمری، برگزاری مراسم شب‌های احیا، برنامه پیاده‌روی خانوادگی اعضای هیئت، کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان برای ۲۰هزار نفر و… از بارزترین فعالیت‌های مجموعه ما می‌باشد.

وی در مورد صبحت‌هایی که سال گذشته در مورد پرداخت مبالغ سنگین توسط هیئت خادم‌الرضا(ع) به مداحان در دهه اول محرم عنوان شده بود، اظهار داشت: چنین چیزی درست نیست چون از طرف هیئت هیچ هزینه‌ای در این خصوص صورت نگرفت و خیّری از تهران که نذر حضرت معصومه(س) داشت، مبلغ مداح را تقبل کرده بود که خوشبخانه این عزیز امسال نیز گفته است هزینه‌های مربوط به مداح را پرداخت می‌کند.

حمید ناطقی یادآور شد: در ۲۱سالی که از عمر تاسیس هیئت خادم‌الرضا(ع) می‌گذرد، ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان هزینه داشته‌ایم که عمده آن از سوی خیرین و دوست‌داران اهل بیت(ع) و بعضا نهادها و ادارات در همایش‌هایی که برپا کرده بودیم، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۴۰هزار نفر عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) هستند گفت: تاکنون ۲۲همایش پیاده‌روی بزرگ، ۱۹۰جلسه و ۹جشنواره مهدویت برای اعضای خود برگزار کرده‌ایم و در طول سال از طریق پیامک به طور مداوم با آن‌ها در ارتباط هستیم.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) از خرید زمین ۷۰۰متر مربعی برای انجام کارهای فرهنگی و مذهبی بعد از ساخت آن در این هیئت خبر داد و تصریح کرد: اکنون در مرحله گودبرداری هستیم که زیر بنای آن ۳هزار متر مربع و در ۴طبقه می‌باشد و امیدواریم هرچه زودتر این مرکز به مرحله بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، روز گذشته از آرم جدید هیئت خادم‌الرضا(ع) به صورت رسمی رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز