خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار قم در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۶۵

سراسر دوران حیات پر برکت ایشان، سرشار از عشق و دلدادگی به اسلام و قرآن و خدمت به انقلاب اسلامی سپری شد.

استاندار قم، در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: این عالم ربانى در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه ماه محرم و ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، خبر ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی(رضوان الله تعالی علیه) موجب تاسف و تاثر گردید.

سراسر دوران حیات پر برکت این خادم غیور و با اخلاص اسلام و انقلاب و یار و یاور و معتمد همیشگی امام و رهبری، سرشار از عشق و دلدادگی به اسلام و قران و خدمت به انقلاب اسلامی سپری شد.

این مجاهد خستگی‌ناپذیر، با برخورداری از بینش سیاسی عمیق و درایت و بصیرت بی بدیل، جزء پیشگامان عرصه مبارزه با طاغوت بودند که رنج سال‌ها زندان و اسارت را با عزت و صبوری تحمّل کردند و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در صحنه ها و مسؤلیت های خطیر و اثرگذاری ازفرماندهی کمیته های انقلاب اسلامی تا ریاست مجلس خبرگان رهبری حضوری مشفقانه و مجاهدانه داشتند و بدون شک خدمات ارزشمند این خادم صدیق انقلاب و مرد صحنه های خدمت بی ادعا به نظام، هیچگاه از اذهان ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع اعظام تقلید، حوزه های معزز علمیه، بیت شریف آن بزرگوار و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفته و علو درجات و شادی روح بلند آن فقیه عالیقدر را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

محمد صادق صالحی منش
استاندار قم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز