خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

روابط عمومی‌ها باید زمینه‌های نشاط و امید در جامعه را افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۵۹

روابط عمومی‌ها باید با ارائه گزارش اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها به مردم و رسانه‌ها، زمینه‌های نشاط و امید در جامعه را افزایش دهند. / رسالت روابط عمومی‌ها در قم سنگین است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به نقش روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی‌ها سهم مهمی در زمینه افزایش اعتماد مردم به خدمات دولت دارند.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام بنایی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به سهم مهم روابط عمومی دستگاه‌ها در اعتماد بخشی به خدمات دولت، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با ارائه گزارش اقدامات و عملکرد دستگاه ها به مردم و رسانه ها زمینه های نشاط و امید در جامعه را افزایش دهند.

وی روابط عمومی را بخش حساس هر دستگاه دانست و تصریح کرد: با تبیین و تشریح سیاست های کاری سازمان ها و ادارات توسط حوزه روابط عمومی و انعکاس این موارد به مسئولین کشور می توان در تخصیص اعتبارات مورد نیاز دستگاه ها نقش بسزایی ایفا کرد.

معاون استاندار قم با اشاره به موقعیت خاص ملی و بین المللی قم و نقش خطیر روابط عمومی ها افزود: حضور مراجع اعظام تقلید زائر پذیری و نیز حضور دائمی میهمانان ویژه و مدیران و مسئولان بلند پایه کشور در قم، رسالت روابط عمومی ها در قم را سنگین کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز