خبرگزاری کار ایران

استاندارقم:

امام خمینی(ره) مهم‌ترین نقش را در شنیده شدن ندای اسلام توسط جهانیان داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۵۸

استفاده از ظرفیت مراجع عظام تقلید در تربیت طلاب خارجی در قم / مرکز جامعه المصطفی نقش موثری را در تبیین اسلام ناب به طلاب اقسا‌ نقاط جهان به عهده دارد.

استاندار قم در بازدید از مدرسه ی امام خمینی(ره)، استفاده از ظرفیت مراجع عظام تقلید در تربیت طلاب خارجی را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام صالحی منش در بازدید از مدرسه ی امام خمینی(ره) وابسته به مرکز جامعه المصطفی طی سخنانی با اشاره به استقرار حکومت اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب گفت: امام خمینی(ره) مهمترین نقش را در شنیده شدن ندای اسلام توسط جهانیان ایفا کرد.

استاندار قم با بیان اینکه پایه گذاری انقلاب اسلامی از دلایل گسترده شدن دین اسلام و مذهب تشیع در جهان شده است گفت: مرکز جامعه المصطفی نقش موثری را در تبیین اسلام ناب به طلاب اقسا‌ نقاط جهان به عهده دارد.

وی با بیان اینکه طلاب خارجی حاضر در قم پس از کسب علم به عنوان بزرگترین پتانسیل برای تبلیغ کشور جمهوری اسلامی در کشورهای خود هستند تصریح کرد: بسیار از افراد تاثیر گذار در کشورهای دیگر در شهر مقدس قم تحصیل علم کرده‌اند.

مقام عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش بر تربیت علمی و اخلاقی طلاب خارجی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مراجع عظام تقلید برای تربیت طلاب خارجی و برگزاری کلاس های درس با حضور اساتید برجسته ی حوزه علمیه در این راستا بسیار راهگشا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز