خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد:

تجدید میثاق جامعه ورزشکاران قرچک با شهدا

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۴۶

شهیدان برای حفظ ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهدای خون خود، کشورمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

در این مراسم، بشیرعزیزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ورزشکار اظهار داشت: شهدا همیشه زنده اند و ناظر بر رفتار ما هستند و ما هرآنچه داریم از برکات خون شهدا است.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: باید سعی کنیم رهروان و ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا که همان راه ائمه اطهار(ع) است، باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی شهدای عزیز هستند، بیان کرد: یک ورزشکار برای اینکه ماندگار شود باید روحیه معنوی را در خود تقویت نماید و همواره اسوه اخلاق برای همگان باشد.

در ادامه مراسم نیز امام جمعه قرچک در سخنانی گفت: شهیدان برای حفظ ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهدای خون خود، کشورمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما با الگو گیری از شهدا همواره شهامت، دلاوری و از خود گذشتگی را سر لوح فعالیت خود قرار داده و تلاش کنند باعثسر افرازی کشور خود در میادین مختلف جهانی و بین المللی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی عنوان کرد: تقویت جسم و روان برای ورزشکاران در کنار حفظ ارزشهای معنوی انقلاب اسلامی بسیار با ارزش تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز