خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

الویت پیگیری پروژه‌های نیمه تمام عمرانی کمیته امداد در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۴۳

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پیگیری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام کمیته امداد در سفر ریاست جمهوری خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، گفت: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری بتوانیم مشکلات مددجویان را در حد توان حل کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهرام ولی‌زاده، در حاشیه راه اندازی دولت الکترونیک «سامد» به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت اولین سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و هئیت دولت به استان زنجان، اظهار داشت: از مجموع یک میلیونی جمعیت استان، ۴۳ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان قرار دارند.

ولیزاده با بیان اینکه غرفه ویژه به کمیته امداد، در ستاد سامد در این سفر به منظور پیگیری بهتر مشکلات مددجویان است, افزود: دراین غرفه در صدد رسیدگی به مشکلات مدد جویان ومخاطبین خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت استقرار افراد در این غرفه، ستاد دولت الکترونیک همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان، یادآور شد: با شماره‌گیری شماره ۱۱۱ در صورتی که تماس گیرندگان، مطالباتی را داشته باشند، به غرفه کمیته امداد هدایت خواهند شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در اسرع وقت به این امور رسیدگی می‌شود، اظهار داشت: سعی خواهد شد در حد امکانات، اقدامات لازم را در حل مشکلات مددجویان انجام بدهیم.

ولیزاده در بخشی از سخنان خود، با اشاره به برخی از مطالبات مددجویان این نهاد در سفر ریاست جمهوری، خاطر نشان شد: پیگیری مطالبات در خصوص مسکن، امور معیشتی و… از جمله مواردی است که پیگیری خواهد شد.

این مسئول در استان زنجان، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که بیشترین مطالبات مددجویان در زمینه امور معیشتی و تحصیلی و مسائل درمانی با توجه به پرهزینه بودن، این موارد باشد، گفت: کمیته امداد در صدد خواهد بود امور مددجویان را در این زمینه پیگیری کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان اضافه کرد: درخواست‌های کمیته امداد نیز در خصوص پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و تامین جهیزیه و… است که قبلا تنظیم و در اختیار استانداری زنجان برای اتخاذ تصمیمات قرار داده شده است.

این مسئول دراستان زنجان، با اشاره به دیدار رئیس جمهور با نخبگان استان، یادآورشد: در این دیدار دانش آموختگان کمیته امداد نیز حضور خواهند داشت.

ولیزاده با اشاره به اطلاع رسانی انجام شده در این خصوص به مددجویان در زمینه سامانه سامد، گفت: از طریق دفا‌تر کمیته امداد این موارد در سراسر استان اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار خانوار با حجم جمعیتی ۴۳ هزار نفر زیرپوش کمیته امداد هستند، تاکید کرد: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری بتوانیم مشکلات مددجویان را در حد توان حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز