خبرگزاری کار ایران

طبقه بندی مشکلات مردم زنجان در سامانه ۱۱۱

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۴۱

مشکلات مردم استان زنجان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی سامد «۱۱۱» طبقه بندی می‌شود.

استاندار زنجان گفت: در سفر‌های گذشته دولت، بسیاری از مردم برای ارائه مسایل و مشکلات خود دچار مشکلاتی می‌شدند و این موضوع به دنبال خود مردم را متحمل هزینه‌های می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری روز سه شنبه(۲۹مهر) در حاشیه افتتاح سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی دولت(سامد) به مناسبن سفر دکتر روحانی به زنجان، با اشاره به اهمیت راه اندازی این سامانه در اولین سفر دکتر حسن روحانی به زنجان در نهمین سفری استانی وی، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در استان زنجان، مطالبات و در خواست‌های مردمی استان پس از برقراری ارتباط با سامانه ۱۱۱ «سامد» در دو بخش تقسیم بندی خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه دولت الکترونیک «سامد» در زنجان، گفت: در استان زنجان به مسائل و مشکلات متقاضیانی که به لحاظ معیارهای قانونی امکان بررسی سریع آن‌ها وجود دارد در مدت زمان کوتاهی پاسخ داده خواهد شد.

انصاری در این زمینه ادامه داد: برخی موضوعات نیز نیازمند بررسی و تمهیدات قانونی است که موارد به مسوولان امرو دستگاههای اجرایی ارجاع داده خواهد شد.

استاندار زنجان، در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه الکترونیکی «سامد» علاوه بر کاهش مسایل قبلی، دسترسی راحت و آسان برای تمامی مردم فراهم را فراهم کرده است، تصریح کرد: در سفر‌های گذشته دولت بسیاری از مردم برای ارائه مسایل و مشکلات خود دچار مشکلاتی می‌شدند و این موضوع به دنبال خود مردم را متحمل هزینه‌های می‌کرد.

استاندار زنجان در پایان سخنان خود، ابراز امیدواری کرد: سفر رییس جمهوری و هیات همراه به این استان مایه خیر و برکت و در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز