خبرگزاری کار ایران

امام جمعه نجف آباد در کنگره شهداء عنوان کرد:

هیچ راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به‌جز مدیریت بسیجی و جهادی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۳۷

امروز هیچ راه حلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی جز راه شهدا و مدیریت بسیجی و جهادی وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان نجف آباد بااشاره به اینکه جنگ تمام نشده است، بلکه امروز این جنگ به صورت نرم ادامه دارد و دشمن ایمان و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، ادامه داد: نجف آباد در دفاع مقدس با وجود جمعیت کم آن دو هزار و ۵۰۰ شهید، ۸۶ سردار و امیر شهید تقدیم راه اسلام کرده است و این مسوولیت مردم و مسوولین امروز این شهرستان را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در کنگره دوهزار و ۵۰۰ شهید نجف آباد گفت: ۸۵درصد روحانیون نجف آباد پدر شهید هستند و ۱۱۰ روحانی و طلبه نجف آباد شهید شده‌اند که یک سوم جمعیت حوزه نجف آباد در زمان جنگ شهید شدند.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به آمار و ویژگی‌های خاص این شهر در حوزه ایثار و شهادت با افتخار آفرین خواندن میزبانی اجلاسیه ملی شهدا گفت: این برنامه وظیفه و مسوولیت شهر شهید پرور نجف آباد را در آینده بسیار سنگین‌تر از گذشته کرده است.

حجت الاسلام حسناتی افزود: همین تربیت و اعتقادات عمیق مذهبی، زمینه ساز حضور گسترده و کم نظیر مردم این دیار در صحنه‌های مختلف شده است. به طوری‌که در حال حاضر بسیاری از رتبه‌های بر‌تر ایثارگری کشور در حوزه‌هایی مانند تعداد دانش آموزان، سرداران شهید، طلاب حوزه علمیه و دیگر این شهرستان در صدر شهرهای کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به اشتغال در این شهر، عامل پیشرفت جوانان شهر است، بیان داشت: موفقیت‌های مردم نجف‌آباد مدیون هدایت‌های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و روحانیت است و امروز نیز این مردم برای ادای دین خود به اسلام و انقلاب مخلصانه در میدان عمل ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حسناتی اظهار کرد: مردم نجف آباد در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی پیشرو هستند و وحدت مسوولین آن با ذائقه‌های مختلف در کشور بی‌نظیر است

امام جمعه نجف آباد گفت: امروز نیز هیچ راه حلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی جز راه شهدا و مدیریت بسیجی و جهادی وجود ندارد.

رییس شورای سیاست گذاری کنگره شهدای نجف آباد با اشاره به نقش مردم نجف آباد در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیام این نشست تفاخر به گذشته نیست بلکه بهره گیری از نعمت شهدا برای ادامه مسیر آینده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز