خبرگزاری کار ایران

مسائل نباید با دعوا حل شود؛

جلالی: فدراسیون نمی‌تواند حق واقعی‌ فوتبال را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۳۲

تنها شانس تیم‌هایی مثل ما بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال است که از تلویزیون پخش می‌شود که البته از شانی بد ما این بازی ما به مشکل عدم پخش خورد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است فدراسیون فوتبال نمی‌تواند حق واقعی فوتبال را از صدا و سیما بگیرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم با اظهار ناراحتی از عدم پخش تلویزیونی این دیدار گفت: هیچ‌کس سایپا و بازی‌های خوب این تیم را نمی‌بیند. این از بدشانسی تیم ما است که هیچ‌وقت دیده نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه سایپا بازی‌های خوبی در لیگ ارائه کرده، افزود: تنها شانس تیم‌هایی مثل ما بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال است که از تلویزیون پخش می‌شود که البته از شانی بد ما این بازی ما به مشکل عدم پخش خورد.

سرمربی سایپا درباره کیفیت این دیدار نیز افزود: سایپا امروز کلاس فوق‌العاده ای از بازی را نشان داد. بازیکنانم فوق‌العاده بودند. پرسپولیس هم با ترکیب جوانی که به میدان فرستاده بود ما را غافلگیر کرد.

وی معتقد بود که برد در این دیدار حق سایپا بوده و بهتر از پرسپولیس بازی کردند و شایسته پیروزی بودند.

جلالی در ادامه با بیان اینکه حق جوانان و عاشقان فوتبال در این دعواها ضایع می‌شود، متذکر شد: آنهایی که به فوتبال عشق می‌ورزند و از ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در هر شرایطی حمایت می‌کنند تنها دلخوشی‌شان فوتبال است که این سرگرمی از آنها گرفته شد.

سرمربی سایپا همچنین با بیان اینکه فکر می‌کنم این مسائل با دعوا حل شود، ادامه داد: مساله به این مهمی بدون شک با دعوا حل نخواهد شد. معتقدم فدراسیون‌فوتبال باید قبول کند به دلیل ساختار دولتی نمی‌تواندحق واقعی‌ فوتبال را بگیرد.

جلالی همچنین تاکید کرد که صدا و سیما نیز نباید از این موضوع سوء استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز