خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور به کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد پیام فرستاد:

نجف آباد یکی ازپرافتخارترین خاستگاه‌های پاک باختگان در عصر ماست

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۰۷

پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران در همایش سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد توسط استاندار اصفهان قرائت شد.

در پیام دکتر روحانی به کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد آمده است: شهیدان غبارقرن‌ها غفلت و فراموشی را از دل‌ها زدودند و آیات روح بخش قرآن را بر گوش همگان نجوا کردند، آنان با خون پاکشان دل‌ها را شستشو دادند تا قابل فیض دیدار حق شوند. تکبیرشان جان‌ها را هوشیار کرد و مشعل جانشان صراط مستقیم حقیقت را به جهانیان آشکار ساخت. این عاشقان با صبر و ایثار و اخلاص بهترین انسان‌ها را در مکتب سعادت بخش اسلام عزیز پرورش داده و کوتاه‌ترین راه رسیدن به معشوق را فراروی بشریت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس جمهور تاکید کرده است، نجف آباد یکی از پرافتخار‌ترین خاستگاه‌های پاک باختگان در عصر ماست. مردم متدین و انقلابی این دیار با درس گرفتن از عالمان مجاهد و زاهدان عامل در دفاع از ارزشهای مکتب الهی اسلام الگو و سرمشقی ماندگار برای جامعه به یادگار گذاشتند و همچنان صبورانه و آگاهانه مدافع نظام و ارزش‌های گران سنگ اسلام بوده و هستند. این افتخار بزرگی است که به مناسبت کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد، ارادت و عشق قلبی خود را به شما مردم صدیق، انقلابی، مومن، شجاع، رزمنده و ولایت مدار تقدیم نمایم.

وی ادامه داد: مردم شریف شهرستان نجف آباد در ایام دفاع مقدس با تقدیم این ستاره‌های درخشان، دشمن را مایوس کردند، مردمی که با صبر و بردباری و قناعت، اما مقاوم و عاشق و پیرو اسلام و ولایت در لحظه لحظهٔ دفاع مقدس پایداری کردند تا تکلیف مداری خود را به اثبات رسانند.

روحانی بیان داشت: اینجانب ضمن تکریم مردم عزیز نجف آباد که در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده‌اند و با تقدیم شهدای گرانقدری چون حجت الاسلام والمسلمین محمد منتظری، سردار بزرگ شهید حاج احمد کاظمی و ۲۵۰۰ شهید رسالت اسلامی و انقلابی خود را به زیبا‌ترین وجه ادا کرده‌اند، از همه دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه سرداران و ۲۵۰۰ شهید این شهرستان قدردانی می‌نمایم و اطمینان دارم سنت حسنه پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران خدمتی ارزشمند به مردم و انقلاب اسلامی و سبب ماندگاری و نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز