خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر:

برطرف شدن موانع موجود و اجرای طرح های ۲۰ ساله در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۰۳

مشکل اساسی جامعه ما در مدیریت شهری و غیره این است، برنامه ای که قرار است اجرایی شود صفر تا صد آن طراحی نمی شود و به همین دلیل، وقتی پای کار آمد مشکلات آن نمود پیدا می کند.

عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: در شورای چهارم، که تلفیقی از اعضای جدید و افراد با تجربه است این انتظار می رفت که انتظارات مردم شهر را برآورده کنند که تلاش های خوبی انجام شده و البته کم و کاستی هایی هم هست که سعی در برطرف کردن آن داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، فریبرز فتحی در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر مکمل هم هستند اظهار داشت: این تفکر که این دو از هم جدا هستند، به توسعه ی شهر ضربه می زند و این فکر باید نهادینه شود که اعضای شورا در کنار کارمندان شهرداری و شهردار قرار دارند.

وی افزود: با تمام مشکلات موجود که در قائم شهر وجود دارد، شهردار کارنامه خوبی از خود به جا گذاشت و گرچه ایده آل نبود و کم و کاستی هایی هم از سمت شهردار و هم شورای شهر وجود دارد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه شهرداری در نظر دارد کارهای بزرگی را در آینده ای نزدیک اجرایی کند اذعان داشت: بعضی از این برنامه ها که ۲۰ سال راکد مانده و اجرایی نشده است، امروز به مرحله ای رسیدیم که همه ی موانع موجود برطرف شد و بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فتحی از ساماندهی چهارشنبه بازار بعنوان یکی از این کارهای بزرگ نام برد و گفت: در۲۰ سال گذشته هیچ شهرداری نتوانست در این بحثورود پیدا کند و این بازار یکی از معضلات بزرگ شهر بشمار می رفت که به همت فرماندار و پرسنل شهرداری و اعضای شورا این امر محقق شد و علاوه بر ساماندهی دستفروشان، معضلاتی چون ترافیک و مسائل بهداشتی نیز مرتفع گردید.

وی ادامه داد: مشکل اساسی جامعه ما در مدیریت شهری و غیره این است که برنامه ای که قرار است اجرایی شود صفر تا صد آن طراحی نمی شود و بهمین دلیل وقتی پای کار آمد مشکلات آن نمود پیدا می کند.

فتحی از ادامه و استارت مجدد پروژه تقاطع غیر همسطع الغدیر خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح به تملک زمین قبل از شروع کار توجه نشد وقفه ای بوجود آمد تا بتوانیم تملک زمینهای مورد نیاز را انجام دهیم که متاسفانه، بخشی از آن انجام نشد.
عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: با توجه به مشکل تملک، در فاز اولیه تغییرات خوبی صورت گرفت و دو لوپ غیر ضروری فعلا اجرایی نمی شود و در مرحله بعد انجام می گیرد.

وی همچنین از اجرای طرح ممیزی املاک خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح مشکل نداشتن بانک اطلاعاتی دقیق و یکپارچه نبودن سیستم شهرداری که موجب ضرر شهرداری و شهروندان شده بود برطرف می شود و با هزینه ۸ میلیارد ریالی از روز شنبه با تشکیل کلاس های آموزشی و توجیحی آغاز شد.

فتحی با بیان اینکه ساماندهی آبهای سطحی که یکی از معضلات قائم شهر بویژه در روزهای بارانی بود بزودی حل می شود گفت: مبلغ ۷۰ میلیون بمنظور انجام مطالعات و مشاوره در این موضوع اختصاص داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز