خبرگزاری کار ایران

وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

شکایت ما از نمایندگان ارتباطی به علنی بودن و یا نبودن جلسات دادگاه ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۷۹

متاسفانه برخی رسانه‌ها خبر شکایت بنده از تعدادی از نمایندگان را به نحوی کار کردند که گویی من به خاطر تقاضای آنها برای علنی بودن جلسات دادگاه این شکایت را طرح کردم در حالی که بنده و آقای طباطبایی و موکلم همواره خواهان علنی بودن جلسات دادگاه بوده و هستیم.

وکیل مهدی هاشمی گفت: شکایت ما از نمایندگان هیچ ارتباطی به علنی بودن و یا نبودن جلسات دادگاه ندارد و در واقع در واکنش به مطالبی است که در نامه نمایندگان به اشتباه به ما نسبت داده شده است.

وحید ابوالمعالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسات دادگاه امروز و روز گذشته مهدی هاشمی گفت: زمان جلسه بعدی هنوز مشخص نیست و به ما ابلاغ خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها خبر شکایت بنده از تعدادی از نمایندگان را به نحوی کار کردند که گویی من به خاطر تقاضای آنها برای علنی بودن جلسات دادگاه این شکایت را طرح کردم در حالی که بنده و آقای طباطبایی و موکلم همواره خواهان علنی بودن جلسات دادگاه بوده و هستیم.

ابوالمعالی شکایت خود از نمایندگان را کاملا شخصی خواند و گفت: این شکایت هیچ ارتباطی به علنی بودن و یا نبودن جلسات دادگاه ندارد و در واقع در واکنش به مطالبی است که در نامه نمایندگان به اشتباه به ما نسبت داده شده است.

وکیل مهدی هاشمی یادآور شد: در جلسه دو روز گذشته هم دفاعیات ما و هم نماینده دادستان مطرح شد و همچنین قاضی پرونده نیز سوالاتی را از طرفین پرسید.

وی در پاسخ به این سوال که جلسات دادگاه مهدی هاشمی تا چه زمانی به طول خواهد انجامید، گفت: این مساله قابل پیش‌بینی نیست. تشخیص ادامه روند دادگاه با قاضی و نحوه دفاع ما و پاسخ نماینده دادستان است. ممکن است نماینده دادستان در بیانات خود مطالبی را بگوید که نیاز به ارائه پاسخ باشد.

ابوالمعالی این را هم گفت که در جلسه روز گذشته به تنهایی به دفاع از مهدی هاشمی پرداخته و علیزاده طباطبایی در جلسه دیروز حضورنداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز