خبرگزاری کار ایران

کمال تبریزی: پخش سریال ابله از آذر ماه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۹۱

محمد احسانی: پیش بینی می‌کنیم سریال ابله به کارگردانی این فیلمساز موفق کار گرم و پرمخاطبی شود.

محمد احسانی دوشنبه ۲۹ مهر با حضور در لوکیشن سریال ابله با دست اندرکاران این اثر سینمایی گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش ایلنا، احسانی در این دیدار با اشاره به اهمیت شبکه نمایش خانگی به عنوان محملی جدید برای رفع نیاز خانواده‌ها افزود: شبکه نمایش خانگی می‌تواند در کنار سینما و تلویزیون در رقابت منطقی و سازنده بخشی از نیازهای مردم را رفع کند.
وی یادآور شد: این شبکه از چند جهت حائز اهمینت است؛ تعداد قابل توجهی از شهرهای کشور سینما ندارد و محصولات سینمایی و سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود از رهگذر این شبکه به مخاطبان می‌رسد.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی توضیح داد: شبکه نمایش خانگی همچنین برای اهالی سینما موجب اشتغالزایی می‌شود و شاید آثار سینمایی و تعداد تولیدات این عرصه کفاف تامین اشتغال فعالان این عرصه را نمی‌دهد.
احسانی تاکید کرد: سهولت دسترسی و امکان تامین راحت آثار از مزیت‌های این شبکه است و تنوع آثار ارائه شده در این بخش از جمله فیلم‌های داخلی، خارجی و انیمیشن‌ها موجب استقبال مردم شده است.
وی اظهار کرد: سریال سازی در شبکه نمایش خانگی روند نوپایی است که در دره جدید مدیریت این بنا به شایستگی پیگیری شد و سیاست ما ارتقای کیفیت آثار ارائه شده در این بخش است.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: استفاده از عناصر حرفه‌ای یکی از راه‌های افزایش کیفیت است و کسانی که در تلویزیون آثار پرمخاطب داشتند امروز قدم در عرصه تولید اثر در شبکه نمایش خانگی گذاشتند.
احسانی یادآور شد: سریال شاهگوش شروع جهشی و طوفانی برای شبکه نمایش خانگی بود که توجه‌ها را به خود جلب کرد؛ کمال تبریزی نیز از کارگردانان خوش ذوق و جز فیلمسازان پرمخاطب سینما و تلویزیون است. پیش بینی می‌کنیم سریال ابله به کارگردانی این فیلمساز موفق کار گرم و پرمخاطبی شود.
وی اظهار کرد: حسن فتحی و داود میرباقری و دیگر کارگردانان نیز طرح‌هایی را برای شبکه نمایش خانگی دارند که امیدوارم حضور این بزرگان باعثارتقاء سطح شبکه و افزایش مخاطبان شبکه نمایش خانگی شود.
کمال تبریزی نیز در این دیدار با بیان اینکه از پیشرفت کار راضی هستم اظهار امیدواری کرد که سریال ابله در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی روبرو شود.
وی یادآور شد: قصه سریال ابله دارای دو فاز است و بازیگران مورد نظر انتخاب شده‌اند.
این کارگردان سینما که ساخت آثاری از جمله لیلی با من است، مارمولک و طیقه حساس را در کارنامه خود دارد توضیح داد: پیش بینی می‌کنیم اوایل آذر نخستین بخش از سریال ابله توزیع شود.
تبریزی اظهار کرد: قصه بر اساس طرح مشخصی پیش می‌رود و چفت و بست درستی دارد از اینرو نمی‌توانیم در اثنای کار قصه را بر اساس ذائقه مردم تغییر دهیم.
در ادامه با حضور مهران احمدی و دیگر بازیگران سریال ابله، بخش‌هایی از کار جدید کمال تبریزی فیلمبرداری شد. علاوه بر احمدی، هانیه توسلی، سیامک انصاری، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، یکتا ناصر، مجید صالحی، هوتن شکیبا، عیسی یوسفی‌پور بازی می‌کنند. محسن تنابنده در این سریال نقش یک پیر زن را ایفا خواهد کرد.
تهیه کنندگی این اثر را موسسه تصویرگس‌تر پاسارگاد و محمد مسعود بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز