خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد:

ضرب و شتم پیمانکار قطار شهری اهواز توسط کارگر اخراجی

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۷۲

«یک کارگر اخراجی کارگاه مرکزی قطار شهری اهواز صبح امروز(سه شنبه ۲۹ مهر) به این کارگاه وارد شده و مدیران شرکت پیمانکاری این پروژه عمرانی - شرکت کیسون - را با ضربات پی در پی چوب کتک زده است.»

یک کارگر اخراجی کارگاه مرکزی قطار شهری اهواز(مترو) صبح امروز(سه شنبه ۲۹ مهر) به این کارگاه وارد شده و مدیران شرکت پیمانکاری این پروژه عمرانی - شرکت کیسون - را با ضربات چوب کتک زده است.

به گزارش منابع خبری ایلنا، هنگامی که این کارگر اخراجی به دفتر مدیریت وارد شده است، دست مدیرعامل و پای یکی از مدیران داخلی را با ضربات پی در پی چوب شکسته و دو یا سه نفر دیگر را مجروح کرده است اما دیگر مدیران موفق شده‌اند از دفتر خارج شوند.

بر اساس این گزارش، این ضرب و شتم حین جلسه صبح امروز مدیران شرکت کیسون اتفاق افتاده است. مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و شماری از مدیران داخلی و سرپرستان در این جلسه حضور داشته‌اند.

این کارگر که از اخراج و تعویق چندین ماهه حقوق خود عصبانی بوده بعد از ضرب و شتم مدیرانی که مقصر اخراج خود می‌دانسته کارگاه را ترک کرده است.

آنطور که همکاران او روایت کرده‌اند مدیران شرکت کیسون این کارگر را در حالی اخراج کرده‌اند که حقوق او از ابتدای تیر ماه امسال پرداخت نشده است.

بر اساس این گزارش، این کارگر اخراجی به صورت «پیمانی» و با قرارداد کار «یک ماهه» تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری کیسون در پروژه قطار شهری اهواز کار می‌کرده است.

او تاکید کرده این کارگر اخراجی با یک شرکت پیمانکاری که هر چند وقت یکبار نامش عوض می‌شود و زیر مجموعه یک نهاد نظامی به شمار می‌رود قرارداد کار داشته است.

این کارگر در عین حال گفته مدیرعامل پیمانکاری کیسون از چند ماه پیش به این سمت منصوب شده است.

گفتنی است ایلنا پیش‌ترخبر داده بودپیمانکار قطار شهری اهواز نام ۱۵ کارگر این پروژه عمرانی که در اعتراضات صنفی ماه‌های گذشته فعال بودند را در لیست اخراج قرار داده و در گام اول ۴ کارگر را اخراج کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز