خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مرکز ملی فرش ایران:

مسئولیت دولتی‌ها در همه گیر شدن تجارت الکترونیک بیش از بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۵۳

برند سازی، استفاده از فناوری‌های ارتباطات و نمایشگاه‌های مجازی توأم با بهره گیری از تبلیغات و اخلاق حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه جایگاه کشورهای دیگر در صنعت صادرات فرش است که متاسفانه در کشور ما به بسیاری از این عوامل توجه نشده است.

مهدی کاتب گفت: باید توجه داشت که دوره‌ای که فرش را ورق می‌زدند به پایان رسیده و باید بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک فرش فراهم شود تا مشتریان از هرجای دنیا بتوانند محصول مورد علاقه خود را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم مقام مرکز ملی فرش ایران در دومین روز هشتمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی تجارت الکترونیک در سالن همایش‌های برج میلاد با بیان اینکه موانع و مشکلات رشد و گسترش تجارت الکترونیک در کشور باید بررسی شود افزود: بر اساس آمار‌ها، ایران علیرغم برخورداری رتبه نخست صادرات فرش در طول ۲۰ سال گذشته به عنوان مهم‌ترین صادرات غیر نفتی اکنون جایگاه خود را در بازارهای جهانی از دست داده و شاید در این میان قصور دولتمردان بیش از تاجران و بخش خصوصی بوده که به این موضوع توجه نکرده‌اند.

کاتب تصریح کرد: برند سازی، استفاده از فناوری‌های ارتباطات و نمایشگاه‌های مجازی توأم با بهره گیری از تبلیغات و اخلاق حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه جایگاه کشورهای دیگر در صنعت صادرات فرش است که متاسفانه در کشور ما به بسیاری از این عوامل توجه نشده است.

گفتنی است دومین روز از برگزاری هشتمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی تجارت الکترونیک و دومین همایش ملی گردشگری الکترونیک با برگزاری پنل تخصصی فرش دستباف و تجارت الکترونیکی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز