خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت خبر داد:

آغاز عملیات ستادهای عمره مکه و مدینه در اوایل ماه صفر

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۴۸

در این زمینه هم مشغول عقد قراردادهای مربوط به تدارکات، حمل و نقل و… هستیم و برنامه انتخاب هتل‌ها هم در دستور کار قرار دارد و قراردادهای آنها نیز در حال منعقد شدن است.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت کشورمان در عربستان از پایان یافتن اعزام زائران از فرودگاه‌ جده‌ خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر هیچ زائر ایرانی در مکه مکرمه حضور ندارد، اما دفتر نمایندگی سازمان حج در مکه همچنان فعال است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضایی با اشاره به لزوم دریافت اسناد و مدارک شرکت‌های طرف‌قرارداد و تسویه حساب با آنها، از حضور تعداد محدودی از عوامل تدارکات و مالی سازمان تا نیمه محرم در مکه‌ مکرمه خبر داد.

وی افزود: دفتر نمایندگی دائم ایران در عربستان در هتل دارهادی مکه‌مکرمه مستقر است و تا زمان اعلام شده به کار خود ادامه خواهد داد.

آخرین وضعیت حجاج ایرانی

رضایی با اشاره به این‌که روز دو‌شنبه در ساعت‌های ۱۲ و ۱۹، دو پرواز فرودگاه جده را به مقصد ایران ترک و عملا پرونده پرواز‌ها از این فرودگاه بسته شد، ادامه داد: همکاری‌ شرکت‌های هواپیمایی تا این مقطع خوب و مثبت بوده است.

وی همچنین از انجام بدون‌تاخیر پروازهای ماهان و تاخیرهای اندک ایران‌ایر و سعودی خبر داد.

مدیر دفتر نمایندگی ایران در عربستان تاکید کرد: خوشبختانه هم‌اکنون فردی در بازداشت حضور ندارد و برای تعیین تکلیف دو زائر باقی‌مانده از عمره نیز رایزنی‌ها و اقدامات مقتضی قضایی صورت‌گرفته و امیدواریم این پرونده‌ها تا پیش از عمره سال جاری، به سرانجام برسد.

آغاز عملیات عمره

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از آغاز عملیات ستادهای عمره مکه و مدینه در اوایل ماه صفر خبر داد و افزود: در این زمینه هم مشغول عقد قراردادهای مربوط به تدارکات، حمل و نقل و… هستیم و برنامه انتخاب هتل‌ها هم در دستور کار قرار دارد و قراردادهای آنها نیز در حال منعقد شدن است.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عربستان تاکید کرد: اگر برنامه عمره زود‌تر از سال‌های قبل شروع شود، امیدواریم که تعداد عمره‌گزاران ایرانی نسبت به سنوات قبلی افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز