خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های‌ جلسه امروز شورای شهر تهران؛

توزیع یک و نیم میلیارد ریال بن کارت و سانسور قیمت فروش زمین فرمانیه

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۱۳

تا تذکری به شهرداری وارد می شود آقایان به سرعت معترض می‌شوند گویی که نماینده شهرداری هستند نه نماینده مردم / شما هم نماینده یللی و تللی هستید!!!!

ایلنا: صد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حاشیه های جالبی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو امروز در تذکرات پیش از دستور به دو مبحثاشاره کرد که واکنش قابل توجه برخی دیگر از اعضا را به همراه داشت.

اولین مبحثمربوط به نمایشگاه عطرسیب بود که به گفته سرخو در حاشیه این نمایشگاه یک و نیم میلیارد ریال بن کارت به برخی اشخاص خاص تحت عنوان کمک به هیاتهای مذهبی پرداخت شده است.

سرخو در خواست کرد که شهرداری لیست افرادی را که بن کارت دریافت کرده‌اند برای وی بفرستد.

این عضو شورای شهر همچنین به سانسور مطالب مطرح شده در جلسات شورا توسط روزنامه همشهری اشاره کرد وگفت: نمایندگان در جلسه پیشین به این مسئله تذکر داده‌اند که زمین فرمانیه با بهایی کمتراز قیمت واقعی خود فروخته شده است در حالی که این مسئله به طور کلی در روزنامه همشهری نادیده گرفته شده بود بنابراین من از نمایندگان شورای شهر در روزنامه همشهری تقاضا می‌کنم تا عوامل سانسور را شناسایی و اخراج کند.

این تذکرات با اعتراض شدید مجتبی شاکری، ‌سروری و تقی‌پور مواجه شد به طوری که پس از این اعتراضات محسن سرخو خطاب به مجتبی شاکری عنوان کرد: این تذکرات خطاب به شهرداری است و خطاب به شما نیست که به آن اعتراض می‌کنید.

در ادامه سروری نیز به جمع معترضین پیوست و با بیان اینکه سرخو تذکر به شهرداری در مورد فروختن زمین فرمانیه را از زبان تمامی اعضای شورا گفته است، عنوان کرد: آقای تقی‌پور سخنگوی رسمی شورا هستند گویا شما نیز سخنگوی معنوی شورا هستید صحبت شما و آنچه به عنوان تذکر اصلی بیان کردید تذکر اصلی همه اعضای شورا نبود.

وی همچنین مصوبه شورا در مورد حضور سه نماینده از شورای شهر تهران برای نظارت بر روزنامه همشهری را سیاه‌ترین و استبدادی‌ترین مصوبه شورای شهر خواند و گفت: این کار دخالت وممیزی درمحتوای روزنامه همشهری است.

سرخو نیز عنوان کرد: من این مسئله را از قول اعضایی که در شورا تذکر داده بودند عنوان کردم و نه همه افراد تا تذکری به شهرداری وارد می شود آقایان به سرعت معترض می‌شوند گویی که نماینده شهرداری هستند نه نماینده مردم.

سروری نیز محسن سرخو را به تمسخر سرخاب خطاب کرد و گفت: شما هم نماینده یللی و تللی هستید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز