خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

آیت‌الله مهدوی‌کنی منشاء خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۰۸

این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبرز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

یکی از مراجع تقلید قم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی‌مقام آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی موجب تأسف اینجانب شد.

در این پیام تصریح شده است: این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبرز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

در این پیام افزوده شده است: ایشان در زمان مرحوم امام خمینی(ره) یار صدیق برای آن رهبر فرزانه بودند و به پیشبرد اهداف نظام کمک کردند و همچنین با پایه‌گذاری سبکی جدید در علم آموزی و جذب شاگردان شایسته به تربیت نیروهای متعهد همت گماشتند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان(عج) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و همچنین به ملت شریف ایران و نیز به بیت شریف ایشان و همه دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل برای آنها از خداوند مسئلت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز