خبرگزاری کار ایران

به دنبال بازی جوانمردانه هستیم؛

نفرزاده: هر بازی فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۰۳

تیم ملی والیبال جوانان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست سه بر صفر قطر شد و فردا ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هند می رود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: همان‌طور که پیش بینی می‌شد بازی به بازی بهتر می‌شویم و توانستیم این پیروزی را با کمترین اشتباه به دست بیاوریم.

به گزارش ایلنا، فرهاد نفرزاده بعد از پیروزی مقابل اظهار کرد: در دریافت، توپگیری، سرویس، حمله و دفاع بسیار خوب کار کردیم و از به دست آوردن این ۳ امتیاز و عملکرد تیمم خوشحال هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی که پرسید: با توجه به صعود قطعی ایران به دور آینده در بازی چطور به میدان خواهید رفت؟ چراکه در صورت شکست هند به دور بعد صعود می‌کند و به غیر این صورت قطر راهی دور بعدی می‌شود، گفت: ما به شما قول می‌دهیم با تمام قدرت بازی کنیم. چنین مسائلی در روند تیمی ما تاثیری ندارد و ما در هر بازی فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم. ما به دنبال بازی جوانمردانه هستیم و هیچ مساله نمی‌تواند اجازه دهد تا ما بر خلاف این شیوه حرکت کنیم.

تیم ملی والیبال جوانان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست ۳ بر صفر قطر شد و فردا ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هند می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز