خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

ورزش در وزارت دفاع و نیروهای مسلح یک اولویت ویژه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۹۰

در مجموعه وزارت دفاع، ورزش های همگانی به خصوص در زمینه های رزمی و دفاع شخصی به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشی را انجام می دهند.

به مناسبت روز ورزش و تربیت بدنی، ورزش صبحگاهی کارکنان ستاد وزارت دفاع، امروز سه‌شنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار دهقان پس از انجام ورزش صبحگاهی به همراه کارکنان ستاد وزارت دفاع، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز ورزش و تربیت بدنی خدمت ملت شریف و بزرگوار ایران به ویژه قهرمانان، ورزشکاران و کارکنان نیروهای مسلح گفت: در نیروهای مسلح تربیت بدنی و ورزش یک امر لازم، واجب و ضروری محسوب می شود و بایستی همه همکاران از لحاظ جسمانی، همواره آمادگی کامل برای حضور در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلفی که اقتضای ماموریت آنها محسوب می شود را دارا باشند.

وزیر دفاع با بیان اینکه انجام ورزش همگانی، سلامتی، شادابی، گشاده‌رویی و تقویت روحیه برای انجام بهتر ماموریت‌ها را به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: در معارف اسلامی تاکید بسیاری نسبت به انجام ورزش‌های همگانی نظیر شنا، اسب‌سواری و تیراندازی شده که خوشبختانه این برنامه‌های ورزشی در نیروهای مسلح نیز گنجانده شده است.

سردار دهقان افزود: در مجموعه وزارت دفاع، ورزش های همگانی به خصوص در زمینه های رزمی و دفاع شخصی به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشی را انجام می دهند که ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا برنامه های ورزشی بیشتری را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

وزیر دفاع استقبال کارکنان وزارت دفاع از برنامه‌های ورزشی را تحسین برانگیز دانست و تصریح کرد: ایجاد مراکز بیشتر در زمینه ورزش و سلامت، ضمن فراهم کردن مشارکت بیشتر کارکنان در ورزش همگانی، نشاط وپویایی را برای کارکنان وسازمان به ارمغان خواهد آورد.

سردار دهقان افزود: ان‌شاءالله ملت ما، گرایش به ورزش را بیش از پیش در درون خود نهادینه و فرهنگ ورزش و ورزشکاری را توسعه دهند و همه دست اندرکاران امور ورزش به ویژه در نیروهای مسلح، برنامه هایشان را به نحو مطلوبی به اجرا گذارند و اگرچه بحثهای قهرمانی و تخصصی خاص نیز می تواند مورد توجه باشد، اما بایستی به طور عموم به سمت ورزش‌های همگانی و آنچه به سلامت افراد کمک می کند، حرکت کنیم.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به موفقیت خیره کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا آسیایی اینچئون تاکید کرد: پیروزی های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز