خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

تکمیل ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۷۸

با پیگیری‌های جدی استاندار اصفهان و مشخص شدن سرمایه‌گذار این پروژه طلسم عملیات اجرایی ورزشگاه نقش جهان شکسته شد.

استاندارد اصفهان، از واگذاری ورزشگاه نقش جهان برای تکمیل آن به شرکت فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور گفت: پس از بررسی‌های دقیق و با عنایت به مطالبه جدی مردم و ورزش دوستان استان و پس از بررسی صرفه و صلاح این پروژه، تکمیل ورزشگاه نقش جهان و بهره برداری از آن به شرکت فولاد مبارکه واگذار شد.

وی درباره دلایل این انتخاب، افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از طرفداران تیم فولاد مبارکه سپاهان به دلیل نداشتن ورزشگاه در خواست تکمیل استادیوم نقش جهان را داشتند و همچنین با توجه به هزینه‌های بالای تکمیل ورزشگاه و تمایل و قدرت مالی این شرکت، تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه واگذار شد.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان مطالبهٔ اصلی مردم اصفهان در حوزهٔ ورزش است، یادآور شد: ۱۵ سال از شروع احداثاین ورزشگاه گذشته ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی رتبهٔ استان را در زمینهٔ سرانه ورزشی نگران کننده عنوان کرد و افزود: ورزشگاه نقش جهان به عنوان مطالبهٔ اصلی مردم باید هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز