خبرگزاری کار ایران

در دیدار خداحافظی سفیر تایلند در تهران:

سرمدی خواستار همکاری مشترک تهران - بانکوک برای حضور گردشگران تایلند در ایران شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۶۹

ظرفیت روابط دو کشور بویژه در زمینه اقتصادی و تجاری در بخش‌های دولتی و خصوصی بیش از وضع موجود است و بایستی این مهم با تلاش طرفین به اجراء درآید.

سفیر تایلند در پایان ماموریت خود در تهران با قائم مقام وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سرمدی در این دیدار اراده طرفین بر ارتقاء مناسبات در زمینه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در زمینه معرفی ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی، فرهنگی و صنعت گردشگری و توسعه مناسبات دو جانبه سفرای دو کشور نقش مهمی دارند.

وی در ادامه افزود: ظرفیت روابط دو کشور بویژه در زمینه اقتصادی و تجاری در بخش‌های دولتی و خصوصی بیش از وضع موجود است و بایستی این مهم با تلاش طرفین به اجراء درآید.

قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان همچنین خواستار همکاری مشترک بین تهران – بانکوک جهت افزایش حضور گردشگران تایلند در ایران شد و از تلاش سفیر تایلند در تهران در کمک به توسعه مناسبات دو جانبه تقدیر کرد.

سفیر تایلند نیز در این دیدار به تشریح برخی از اقدامات خود برای توسعه روابط فیما بین پرداخت.

ادی سورندج سوخواستی تاکید کرد در جهت ارتقاء صنعت گردشگری(دینی و سیاحتی) با توجه به فرهنگ غنی و تمدن کهن ایرانی برنامه‌هائی در دست پیگیری است.

وی تقویت همکاری و مشورت‌های کنسولی را از دیگر وجوه تعاملات مشترک دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز