خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

کاهش عرضه پژو ۲۰۶ اتومات و ال ۹۰ به بازار

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۳۴

دو محصول پژو ۲۰۶ اتومات و ال ۹۰ در بازار موجود نیست / بازار در رکود بسر می برد.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران ازکاهش عرضه پژو ۲۰۶ اتومات و ال ۹۰ در بازار خبر داد.

غلامحسین قاسمیان، رییس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازار خودرو را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اظهار داشت: بازار خودرو همچنان در رکود بسر می‌رود و خرید و فروشی نمی‌شود اما دو محصول پژو ۲۰۶ اتومات و ال ۹۰ هم در بازار موجود نیست.

وی با اشاره به قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار افزود: هم اکنون نرخ سمند ال ایکس در بازار ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دار، وی ۸ به قیمت ۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و رانا دنده‌ای ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قاسمیان تصریح کرد: همچنین قیمت مزدا ۳ تیپ چهار در بازار ۱۳۳ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۱ میلیون تومان، تیبا اس ایکس ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، لیفان ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، جک ۵ به قیمت ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ‌ام وی‌ام ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، کیا اسپورتچ ۱۵۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ به قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز