خبرگزاری کار ایران

اعضای هیئت علمی جایزه جلال معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۶۹

حسین پاینده، محمدرضا زائری، بلقیس سلیمانی، صادق کرمیار، محمدرضا جوادی یگانه، محسن کاظمی، احمد دهقان و محمد حنیف و سیدعباس صالحی به عنوان هیئت علمی جایزه جلال معرفی شدند.

هشت نفر عضو هیئت علمی هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم گرفتند.

به گزارش ایلنا؛ حسین پاینده، محمدرضا زائری، بلقیس سلیمانی، صادق کرمیار، محمدرضا جوادی یگانه، محسن کاظمی، احمد دهقان و محمد حنیف، در کنار سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت علمی این دوره از جایزه جلال را تشکیل می‌دهند.

اعضای هیئت علمی این جایزه طبق اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پیشنهاد معاون فرهنگی وزیر ارشاد و با تأیید اعضای هیأت امنای این جایزه متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شده‌اند. تدوین آیین‌نامه‌های داخلی و اجرایی، تعیین و نصب هیأت‌های داوری، بررسی تفکیک و طبقه‌بندی آثار رسیده، و تصمیم‌گیری در مورد جوایز ویژه و بخش‌های جنبی، اصلی‌ترین محورهای وظایف هیأت علمی جایزه ادبی جلال آل‌احمد است.

برگزاری جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار بخش رمان و داستان بلند، نقد ابدی، داستان کوتاه، و مستندنگاری و تاریخ نگاری، از سال جاری به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان واگذار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز