خبرگزاری کار ایران

آلبوم و تورکنسرت‌های وحید حاجی‌تبار در راه است؛

دورخیز حاجی‌تبار برای رسیدن به جدول برترین‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۶۸

آلبوم «کلیک دوباره» وحید حاجی‌تبار در دی ماه وارد بازار می‌شود / حاجی‌تبار قول داد با برنامه‌های آینده‌اش به جدول برترین‌های روزنامه‌ها راه یابد.

وحید حاجی‌تبار در نشست دوستانه‌ای از برنامه‌های آینده‌اش با خبرنگاران سخن گفت. این نشست به بهانه‌ی آلبوم جدید او " کلیلک دوباره " و کنسرت‌های آینده‌‌اش در ۲۸ مهر در کافه تیامو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ وحید حاجی‌تبار(خواننده) از برنامه‌های کاری گذشته و آینده‌ی خود سخن گفت: اولین آلبومم را در سال ۱۳۸۲ به نام «عشق‌های دروغین» توسط موسسه ایران‌گام و در سال ۱۳۸۴ دومین آلبومم به نام «هیچ‌کی منو دوست نداره» را به بازار ارائه کردم که هردو آلبوم جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال انتخاب شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در آن سال‌ها مجوز کنسرت فقط برای افراد خاصی صادر می‌شد و به دلیل قیمت گزاف سالن‌های اجرا، من و خواننده‌های نسل من نتوانستم فضای اجرای کنسرت را تجربه کنیم و آلبوم‌ها درآمدی به‌همراه خود نداشت و مخاطبان تنها از طریق دانلود اینترنتی آلبوم‌ها را می‌شنیدند و شرکت‌ها سرمایه‌گزاری برای آثار هنرمندان نمی‌کردند.

حاجی‌تبار ادامه داد: در آن زمان موسیقی را رها کردیم و بسیاری از ما به حاشیه کشیده شدیم. امت من از سال ۸۸ تصمیم گرفتم که دوباره به عرصه‌ی موسیقی بازگردم و آلبوم «خیانت» را به صورت اینترنتی منتشر کردم؛ زیرا فاصله‌ی زیادی بین انتشار کارهای من افتاده بود و ترانه‌ها جزو خط قرمزهای وزارت ارشاد بود. این آلبوم بازخوردهای متفاونی از طرف مخاطبان داشت.

این خواننده گفت: در سال ۱۳۹۲ شروع به ساخت آلبوم «هتریک» کردیم و آهنگی به‌نام «قصه‌ی خیانتت» با ترانه‌ای از یاسر بختیاری(یاس) در اینترنت منتشر شد که بسیار خاص بود. ما این آهنگ را به شورای شعر وزارت ارشاد ارائه دادیم و با انجام اصلاحاتی مجوز آن را گرفتیم.

وی خبر مجاز شدن موسیقی یاس را تکذیب کرد و گفت: تنها متن شعری از یاسر بختیاری در این آلبوم وجود دارد نه صدایش. چون این آهنگ در گذشته پخش شده امکان دارد رمیکس این آهنگ را در آلبوم قرار دهیم. این خبر باعثتوقیف شدن آلبوم هتریک شد که با اصلاحات و توضیحاتی؛ مشکل رفع شد.

وی از آلبوم تازه‌اش گفت: نام آلبوم از «هتریک» به «کلیک دوباره» تغییر یافت که مجوز این آلبوم گرفته شده است و در دی ماه وارد بازار می‌شود. این آلبوم ۱۱ آهنگ خاص دارد و نوازندگی آن را فیروز ویسانلو انجام داده است و رهبر ارکستر ما شده است. ترانه‌سرایان این آلبوم عرفان سلیمی، امیر شیرازی و داوود کریمی هستند و ملودی‌ها توسط خودم، اشکان خشایی وامید حاجیلی انجام شده و تنظیم‌ها نیز به عهده‌ی بهروز لطفی‌پور، حمیدرضا شجاعی و پیام قربانی بوده است.

حاجی‌تبار از تورکنسرت‌های خود گفت: هدف ما بعد از ورود آلبوم به بازار این است که تور کنسرتی در شهرهای تهران، شاهرود شیراز، اهواز، بندرعباس و جزیره‌ی کیش برگزار کنیم. این تور از ۹ بهمن ماه از تهران شروع می‌شود. می‌توانم نوید دهم که کنسرت‌های ما خاص خواهد بود و شوی خاصی اجرا و از ورطه‌ی تکرار دوری می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعد از ماه محرم و صفر تنها ۲۴ روز فرصت داریم تا کنسرت اجرا کنیم و انبوهی از درخواست خوانندگان برای اجرا در این چندروز وجود دارد اما خیلی دوست دارم که اولین کنسرتم در روز پنج‌شنبه اجرا شود تا تمام مخاطبان بتوانند به تماشا بیایند. من این نوید را می‌دهم که جزو جدول برترین‌های روزنامه‌ها شوم. در این کنسرت‌ها یک سری از آهنگ‌هایی که مردم با آن‌ها خاطره دارند، تک آهنگ‌هایی که جدا از آلبوم بعد از محرم در اینترنت پخش می‌شود؛ حتما اجرا می‌شوند. آهنگ‌های قدیمی‌ام را که قرار است در کنسرت اجرا شود هم به صورت بسته‌ای وارد بازار می‌کنیم.

این خواننده از هزینه‌های این آلبوم گفت: هزینه‌های زیاد دلیل بر کار خوب نیست. رکن اصلی آلبوم غیر از صدای خواننده متن آهنگ‌ها است. اما در کل هزینه‌های این آلبوم معمولی و معقول بوده است.

حاجی‌تبار از اعضای گروهش گفت: من اسم گروه ادمیرا(به معنی پسندیده) را ۱۳۸۲ در وزارت ارشاد به ثبت رساندم و هدفم این است که اعضای این گروه همیشه به‌طور ثابت همراه ما باشند.

وی همچنین از پخش شاهرگی و مویرگی آلبوم جدیدش خبرداد: پخش مویرگی تنها در مارکت‌های خاصی آلبوم پخش می‌شود اما در بخش مویرگی که توسط گلرنگ رسانه انجام می‌شود به دور افتاده‌ترین روستاها نیز این آلبوم را خواهیم برد.

فیروز ویسانلو(نوازنده) بیان کرد: این نوید را به شما می‌دهم که ارکسترهای متنوع و متفاوتی اجرا خواهیم کرد و اگر مجوز بگیریم می‌خواهیم تعدادی آهنگ باکلام و بی‌کلام خارجی را در میان آهنگ‌های اجرایی کنسرت اجرا کنیم. هم من و هم وحید حاجی‌تبار به این کنسرت‌ها امیدوار هستیم. من معتقدم که این خواننده با توجه به غیبت طولانی خود پتانسیل بسیار بالایی در خوانندگی و معروفیت دارد.

وی بیان کرد: دوست داشتیم از نوازندگان حرفه‌ای استفاده کنیم اما آن‌ها در گروه‌های خود مشغول به کار هستند به همین دلیل ما در گروهمان از این نوازندگان نمی‌توانیم استفاده کنیم. در زمانی که من برای علیرضا عصار می‌نواختم تنها دو گروه خوب وجود داشت اما امروزه تعداد این گروه‌ها زیاد شده است و نوازندگان را به خود جذب کرده‌اند.

ویسانلو ادامه داد: در ایران با مشکل صدابرداری مواجه هستیم اما سعی می‌کنیم که ما در کنسرت‌هایمان این مشکل را نداشته باشیم. همچنین ارکستر نباید شلوغ بنوازد من این شلوغی را در ارکسترم حذف خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز