خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تامین آب و برق برای مسکن مهر سخت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۲۴

برخی از مجموعه‌های مسکن مهر در جایی احداثشده است که تامین آب، برق و فاضلاب آن بسیار سخت است و نیاز به برنامه ریزی بلندی دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با بیان اینکه تا کنون برای ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر آب، برق و فاضلاب تامین کرده‌ایم، گفت: ‌ برخی از مجموعه‌های مسکن مهر در جایی احداثشده است که تامین آب، برق و فاضلاب آن بسیار سخت است و نیاز به برنامه ریزی بلندی دارد.

علیرضا دائمی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به موانعی که برای تامین آب، برق و فاضلاب مسکن مهر وجود دارد، گفت: چندین مانع برای تامین این امکانات در مسکن مهر وجود که مهم‌ترین آن اعتبارات مورد نیاز و جانمایی مسکن مهر است.

وی ادامه داد: ‌از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور توانسته‌ایم امکانات آب، برق و فاضلاب ۷۰۰ هزار واحد را تامین کنیم و باقیمانده واحد‌ها هم به تدریج با توجه به اعتباراتی که در نظر گرفته می‌شود، ‌آب و برقشان تامین می‌شود.

معاون وزیر نیرو تاکید کرد: ‌البته تمام این واحد‌ها آماده تحویل نیستند و نیمه کاره هستند و تا به طور کامل ساخته شوند، موضوع تامین آب و برق و فاضلابشان هم برطرف می‌شود. تلاش ما این است که با شرایط اعتباری پیش بینی شده، متقاضیان را به دلیلی کمبود آب و برق معطل نگذاریم.

دائمی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای تامین آب، ‌برق و فاضلاب واحدهای باقی مانده مسکن مهر، گفت: ‌اعتبار مورد نیازی که در سال ۹۳ بوده، چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که خوشبختانه در دولت به تصویب رسید و بخشی از آن را هم به مبلغ ۴۶ میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز