خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه شورای مسکن استان تاکید شد:

تعامل دستگاه های خدمات رسان عاملی موثر در جهت تسریع پروژه های مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۸

با توجه به رفع موانع اعتباری، پروژه های مسکن مهر واجد شرایط جهت گرفتن تسهیلات بانکی می بایست پس از اعلام بانک مسکن سریعا نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

معاون عمرانی استانداری مازندران در پانزدهمین جلسه کارگروه شورای مسکن این استان که با حضور تمامی اعضای این شورا درمحل استانداری مازندران برگزارشد، تنها راه پیشرفت پروژه های مسکن مهر مازندران را تعامل همدلی و همکاری دستگاههای خدمات رسان دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علی نبیان در این نشست خواستار برگزاری جلسات هفتگی شورای مسکن در شهرهای استان با هماهنگی و ریاست فرمانداران شد و تاکید نمود: فرمانداران استان باید با یک برنامه ریزی صحیح، جلسات شورای مسکن را با حضور روسای ادارات تابعه و ذیربط برگزار نموده و مسائل و مشکلات اجرایی پروژه های تحت پوشش خود را برطرف نمایند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های و همکاری های همه جانبه مجموعه بانک مسکن در خصوص تسهیلات در پروژه های مسکن مهر عنوان کرد: با توجه به رفع موانع اعتباری، پروژه های مسکن مهر واجد شرایط جهت گرفتن تسهیلات بانکی می بایست پس از اعلام بانک مسکن سریعا نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

نبیان در خصوص پروژه های تعاونی های مسکن مهر استان یادآور شد: در حال حاضر مشکلات و موانع متعددی در اجرای پروژه های در دست اجرا توسط تعاونی های مسکن مهر بوده که امید است با برپایی چنین نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره کل تعاون و پیمانکاران این بخش به زودی موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های مذکور باشیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران در این نشست بر اجرای ضوابط و مقررات حق بیمه ومالیات پروژه های مسکن مهر تاکید نمود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست در خصوص تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه ها کمرنگ شده است.

حیدر نوروزی از مشکلات اجرایی تعاونی ها، بیمه و مالیات، تغییر قیمتها، اختلاف قیمت بین سازنده و متقاضی، انصراف متقاضیان و ارائه خدمات زیربنایی به عنوان مهم ترین مشکلات پروژه های مسکن مهر مازندران یاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز