خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان عنوان کرد:

امور بانکی بیشترین مشکل واحدهای تولیدی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۳

به گفته منتظری، ۵۸ درصد از واحدهای تولیدی شهرستان رشت در امور بانکی مشکل دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مسایل مربوط به امور بانکی بیشترین مشکل واحدهای تولیدی گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری با اعلام این مطلب به تشکیل کارگروه حمایت از تولید در استان اشاره کرد و گفت: آمار اشتغال در حوزه تولید گیلان صد درصدی است.

وی از افزایش دو برابری اشتغال در حوزه تولید گیلان تا پایان امسال خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در کارگروه حمایت حضور پیدا می‌کنند و مشکلات تولید با حضور مسئولان بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۸ درصد از واحدهای تولیدی شهرستان رشت در امور بانکی مشکل دارند، اظهار کرد: ۱۶ درصد در امور مالیاتی و ۱.۸ درصد در امور تامین اجتماعی مشکل دارند ضمن اینکه ۲۳ درصد مربوط به دستگاه‌های اجرایی آب، برق، گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

منتظری به اجرای ۱۴ مورد از مصوبات در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد: هشت مورد در حال اجرا است ضمن اینکه ۳۴ مورد به دلیل اینکه به عهده متقاضی بوده، در حال پیگیری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی در شهرستان لنگرود، خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد مشکل واحدهای صنعتی لنگرود مربوط به امور بانکی است.

وی ۴.۹ درصد مشکل واحدهای تولیدی لنگرود را مربوط به امور مالیاتی خواند و تصریح کرد: ۸.۲ درصد مربوط به تامین اجتماعی و ۱۱ درصد مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

منتظری از اجرایی شدن ۶ درصد از مصوبات واحدهای تولیدی در لنگرود خبر داد و بیان کرد: تعداد سه مورد در حال اجرا است و ۵۲ مورد توسط متقاضی پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ۵۲ درصد از واحدهای تولیدی در شهرستان سیاهکل مشکل بانکی دارند، تصریح کرد: ۱۵ درصد مشکل واحدهای مذکور مالیاتی، دو درصد تامین اجتماعی و ۳۰ درصد مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

وی به آسیب‌دیدگی واحدهای تولیدی ناشی از برف سال ۹۲ در صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی مذکور با مصوبه هیئت دولت قابل برطرف شدن است.

منتظری ۸۱ درصد مشکل واحدهای تولیدی شهرستان شفت را مربوط به امور بانکی دانست و اظهار کرد: هشت درصد مربوط به امور مالیاتی و ۹ درصد تامین اجتماعی است ضمن اینکه مشکلی با دیگر دستگاه‌های اجرایی ندارند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، ۷۲ مورد از مشکل واحدهای تولیدی شفت توسط بانک‌های عامل در حال اجرا است.

وی ۶۲ درصد مشکل واحدهای تولیدی شهرستان رودبار را مربوط به امور بانکی برشمرد و خاطرنشان کرد: هشت درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۵ درصد تامین اجتماعی و ۱۳ درصد مربوط به دیگر دستگاه‌ها است.

منتظری با بیان اینکه مشکل بیشتر متقاضیان در حال پیگیری است، بیان کرد: بعضی از واحدهای تولیدی توانایی ادامه فعالیت را ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ۳۳۲ مورد مصوبه برطرف شدن مشکل واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ۶۸ درصد از مصوبات مربوط به امور بانکی، ۱۰ درصد امور مالیاتی، هفت درصد تامین اجتماعی و ۱۳ درصد مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه ۶.۲ درصد از مصوبات مذکور اجرایی شده است، تصریح کرد: ۵۳ درصد از مصوبات در حال اجراست و ۴۰ درصد دیگر پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز