خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت:

اقدامات پاراکلینیکی غیر ضروری باید حذف شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۰

باید به وضعیت رفاهی ارائه کنندگان خدمات درمانی توجه کامل شود / برای جلوگیری از اختلاف بین سازمان های بیمه گر و مراکز درمانی اقدامات لازم انجام شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر قطع نشدن انتقال جریان مالی از سازمان‌های تامین‌کننده به بیمارستان‌ها اظهار داشت: لازمه این امر رسیدگی به موقع اسناد در دست مراکز مربوطه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد آقاجانی با مهم خواندن امر نظارت بر رویه اجرایی نظام سلامت کشور اظهار داشت: سازمان نظام پزشکی و انجمن تخصص‌های علمی در یک گروه، وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت در گروه دیگر و سازمان های بیمه‌گر به عنوان تامین کنندگان اصلی مالی خدمات سلامت در این حوزه فعال هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر عدالت بین رشته‌‌ای و درون رشته‌ای بین ارائه دهندگان خدمات ایجاد یک k واحد برای تمام خدمات را لازم و مستمر دانست.

آقاجانی بر لزوم مرزبندی بین بیمه پایه تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از خدمات درمانی در هیچ یک از این دو بیمه در نظر گرفته نشده و کتاب ارزش‌های نسبی بخش عمده ای از این تعاریف را پوشش داده است.

وی اذعان داشت: برای جلوگیری از اختلاف بین سازمان های بیمه گر و مراکز درمانی اقدامات لازم انجام شود.

معاون در مان وزارت بهداشت با بیان اینکه در بسته سلامت کشور به طب داخلی، معاینات بالینی و حذف اقدامات پاراکلینیکی غیر ضروری توجه خاصی شده است، تاکید کرد: در مراکز در مانی دولتی کیفیت ارائه خدمات را باید بالا برده تا رضایت مندی دریافت کنندگان خدمات درمانی جلب شود.

وی در خصوص تعرفه های ارائه خدمات در مانی بر معیشت کارکنان پزشک، پیرا پزشک و بقیه افراد فعال در زمینه درمان تاکید کرد و ادامه داد: باید به وضعیت رفاهی ارائه کنندگان خدمات درمانی توجه کامل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز