خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی همدان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۸۱

در مراسمی، طی حکمی از سوی محمدرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان، مهرداد خورشیدوند به عنوان سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر همدان منصوب و از زحمات محمود حضرتی، مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان در این جلسه با بیان اینکه شهرداری به مدیرانی نیازمند است که بتوانند با جدیت امور را پیگیری کنند، گفت: توجه به نیازهای مردم و رضایتمندی آن‌ها باید هدف اصلی ما باشد.

به گزارش ایلنا از همدان، عباس صوفی با بیان اینکه، مردم ما شایسته ‌‌نهایت خدمتگزاری هستند و خدمت در تمامی مراحل نظام انقلاب اسلامی به دلیل شایستگی ملت ایران، بدون توجه به مسؤولیت‌ها اهمیت دارد، افزود: مسؤولیت‌ها امانت‌های خداوند هستند که به افراد برای خدمت به خلق خدا سپرده شده و باید ‌‌نهایت دقت را در زمان تصدی آن انجام دهند.

صوفی زحمات و خدمات مدیر سابق را در طول دوران مسؤولیت سازمان تاکسیرانی، خوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد حضرتی در ارائه خدمات به تاکسیرانان شایسته تقدیر است.

در پایان جلسه نیز مهرداد خورشیدوند، سرپرست جدید سازمان تاکسیرانی همدان، به بیان اهداف و برنامه‌های خود جهت ادامه کار در این سازمان پرداخت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی همدان گفت: افزایش اعتماد عمومی و مسؤولیت‌پذیری تاکسیرانان، فرهنگ‌‍‌سازی برای تغییر نگرش افراد جامعه نسبت به اقشار زحمتکش و همچنین حرکت به سمت مکانیزه شدن از برنامه‌هایی است که باید انجام پذیرد.

مهرداد خورشیدوند سوابقی همچون، معاون شهرداری منطقه ۳ و همچنین مدیر عاملی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان و نیز سرپرست سازمان فضای سبز را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز