خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد:

کشف ۹۲ کیلو گرم تریاک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۷۱

۹۲ کیلوو ۱۱۰ گرم تریاک از پنج قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ماموران یگان تکاوری استان در دو عملیات جداگانه سه قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ " سید تقی حسینی " اظهار داشت: در این عملیات ها از قاچاقچیان دو دستگاه خودروی سواری توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی عنوان داشت: همچنین در ادامه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در یک عملیات دیگر حین کنترل خودروهای عبوری به دو نفر از مسافران یک دستگاه مسافربری مشکوک و در بازرسی از ساک آنها مقدار ۲۸ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک را کشف و هر دوی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی از کشف ۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات ویژه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضای استان اصفهان خبر داد و گفت: در این عملیات نیز یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات های انجام شده مقدار ۹۲ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و پنج قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز