خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا در گفتگو با ایلنا:

سایت‌های خودروسازی در عراق و سوریه در حال فعال شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۰۳

در ۶ ماه گذشته ۶ هزار دستگاه خودرو صادر شده و ۸۸ درصد صادرات خودرو از سوی سایپا صورت گرفته است. مدنی عمده خودروهای صادر شده را پراید و تیبا و در برخی موارد تندر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا از صادرات ۶ هزار دستگاه خودرو در ۶ ماه گذشته و فعال شدن برخی از سایت‌های خودروسازی در عراق و سوریه خبر داد.
سعید مدنی، مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که میزان سهمیه سایپا از صادرات ۱ میلیون دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۴ چه مقدار است؟ اظهار داشت: سایپا در برنامه کلان خود صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو را دارد.
وی با بیان اینکه میزان تولید خودرو در سایپا به تدریج رو به افزایش است افزود: هم اینک صادرات خودروهایی نظیر تیبا، تیبا۲، پراید، سراتو، آریو و ۲۳۲ در دستور کار شرکت است.
مدیر عامل سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات منطقه‌ای باعثکاهش صادرات خودرو نشده است؟ گفت: هر چند ممکن است در بازارهای منطقه‌ای مشکلاتی به وجود آید اما قابل رفع است.
مدنی با اعلام این خبر که برخی از سایت‌های خودروسازی در منطقه در حال فعال شدن است تصریح کرد: سایت‌هایمان در عراق و سوریه به زودی فعال خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در ۶ ماه گذشته ۶ هزار دستگاه خودرو صادر شده و ۸۸ درصد صادرات خودرو از سوی شرکت سایپا صورت گرفته است.
مدنی عمده خودروهای صادر شده در این مدت را پراید، تیبا و در برخی موارد تندر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز