خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری تصریح کرد:

لزوم برطرف کردن عیوب داخلی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۲۰

وجود جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی در البرز؛ انگیزه‌ای برای برانگیخته شدن حس طمع سودجویان / به جای آنکه منابع طبیعی این استان آن را تبدیل به منطقه‌ای خوش آب و هوا کند، این منطقه را به کلان‌شهری آلوده تبدیل کرده است.

وزیر دادگستری، با تاکید براینکه باید بسترهای امنیت را در جامعه فراهم کرد، گفت: امنیت، زیرساخت توسعه در هر جامعه است و اختلالات امنیتی، نظم را برهم می زند.

به گزارش ایلنا در کرج، مصطفی پورمحمدی، روز یکشنبه در همایشی یک روزه، که به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با حوادثضد امنیتی تلخی در کشور مواجه بودیم که بیشترین و پیچیده ترین طرح‌های ضد امنیتی برای علیه این توطئه ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده اند که بخش قابل توجهی ازاین موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وزیردادگستری با یادآوری این مطلب که، امروز به عنوان یک کشور مدعی، درد نیا در عرصه امنیت حرف برای گفتن داریم، افزود: مهم ترین مساله در جامعه که شاخص‌ترین تامین کننده امنیت بوده، همبستگی ملی است که ما در ایران اسلامی شاهد آن هستیم.

پورمحمدی در ادامه، مدیریت اصولی را از نکات محوری در بحثامنیت خواند و گفت: مدیران باید دارای دو خصیصه هوشمندی و قاطعیت باشند که این خصایص در امام(ره) نیز بود به طوری که در تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دشمن شناسی و اولویت شناسی را شاهد بودیم.

وزیر دادگستری در ادامه با بیان این مطلب که این ظرفیت ها و توانایی ها در نظام جمهوری اسلامی است و در نظام ما توانایی و قابلیت برای عرصه های مختلف وجود دارد، داشتن تخصص و تکنیک، اراده و تصمیم را سه عنصر اصلی برای مدیریت دانست و افزود: مدیران برای توسعه و پیشرفت کشور باید این سه عنصر اصلی را مد نظر قرار دهند.

پور محمدی، وجود جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی در البرز را انگیزه ای برای برانگیخته شدن حس طمع سودجویان خواند و اضافه کرد: درصورت بی توجهی به این امرT، مردم این استان حتی درتامین آب شرب نیز با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در ادامه گفت: امروز به جای آنکه منابع طبیعی این استان آن را تبدیل به منطقه ای خوش آب و هوا کند، این منطقه را به کلانشهری آلوده تبدیل کرده است.

وزیر دادگستری از مدیران استان البرز خواست تا اجازه شهرک سازی و افزایش جمعیت مهاجر را در منطقه ندهند و با جمع آوری اطلاعات صحیح، تخصصی و تصمیم و اراده قوی مانع از خیانت در حق آیندگان شوند.

وی در پایان تصریح کرد: کشوری که دارای موقعیت های ویژه بین المللی است باید عیوب داخلی را برطرف کند.

درحاشیه این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای سی ساله وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات استان البرز به صورت پوستر و عکس از عملیات ها افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، مدیرکل اطلاعات استان از دیگر سخنرانان همایش یکروزه سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در استان البرز بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز