خبرگزاری کار ایران

دوست‌دارم دوباره با اردوغان کشتی‌بگیرم؛

یزدانی: مسئولان به قهرمانان توجهی ندارند، معترض هم هستند / باید آسیب‌دیدگی‌ها را تا جام‌جهانی رفع کنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۱۹

جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود و به همین جهت تمامی سعی من این است که بتوانم با کشتی‌های خوب، به تکرار قهرمانی تیم کشورمان کمک کنم.

قهرمان کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: با اینکه اعلام کرده بودند جوایز قهرمانان روز شنبه این هفته اهدا می‌شود، اما باز هم آن را عقب انداختند.

رضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص وضعیت فعلی خود تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی ندارم و مشغول استراحت هستم. البته بعد از آغاز تمرینات تیم ملی، مجددا در خدمت تیم ملی خواهم بود.

وی افزود: جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود و به همین جهت تمامی سعی من این است که بتوانم با کشتی‌های خوب، به تکرار قهرمانی تیم کشورمان کمک کنم.

دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان به وضعیت مصدومیت خود اشاره کرد و اظهار داشت: مدت‌ها بود که از ناحیه ریه دچار مشکل بودم. ضمن اینکه در قسمت‌دنده هم مصدومیت داشتم که همین مساله در جهانی برایم مشکل‌ساز شد، اما در حال حاضر مساله خاصی نیست. هرچند باید آسیب‌دیدگی‌های خود را تا آغاز جام جهانی آمریکا رفع کنم.

یزدانی در ادامه با انتقاد از پرداخت‌نشدن جوایز قهرمانان بازی‌های آسیایی، گفت: قرار بود روز شنبه این هفته پاداش‌ها را بدهند، اما این مراسم را عقب انداختند و گفتند روز ۲۹ مهرماه پاداش‌های قهرمانان را می‌دهند.

وی یادآور شد: بیشتر مدال‌های ورزش ایران را بچه‌های کشتی می‌گیرند. در همین بازی‌های آسیایی اینچئون، کشتی‌گیران یک سوم مدال‌های کاروان ایران را به دست آوردند، اما مسئولان توجه چندانی به ما نمی‌کنند. تازه اعتراض هم می‌کنند که چرا خواسته‌های خود را پیگیری می‌کنیم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی در پایان در مورد مثبت‌شدن تست‌دوپینگ حریف روسی‌الاصل ترکیه‌ای خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در تاشکند که منجر به حذف زودهنگامش از گردونه رقابت‌ها شد، خاطر‌نشان کرد: در این باره نظر خاصی ندارم، اما خیلی دوست دارم یک بار دیگر با او مسابقه بدهم تا انتقام آن کشتی را از او بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز