خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مسؤولین سازمان انتقال خون:

باید اهدای خون وارد فرهنگ جامعه شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۰۶

باید از دانش و امکانات بخش خصوصی که معمولاً انسان‌های عالم وارد این بخش می‌شوند، در جهت گسترش خدمات به مردم استفاده کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران و مسؤولین سازمان انتقال خون، با ابراز خشنودی از پیشرفت‌های کمّی و کیفی مسایل مربوط به انتقال خون در کشور، گفت: از ملت ایران که در فداکاری‌ها و گذشت شهرت‌های تاریخی دارند، همین انتظار می‌رفت که یکی از بهترین کارها در کمک به همنوعان است.


به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده از فن‌آوری‌های نوین در مراحل مختلف از دریافت تا مصرف خون را ضروری دانست و گفت: باید از دانش و امکانات بخش خصوصی که معمولاً انسان‌های عالم وارد این بخش می‌شوند، در جهت گسترش خدمات به مردم استفاده کرد.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، کار در سازمان انتقال خون را مرضی خداوند و جامعه خواند و گفت: با پشتکاری در انجام وظایف خود تلاش کنید.


وی برگزاری مراسم برای چهل سال استفاده از مزایای انتقال خون را در راستای نهادینه کردن فرهنگ انتقال در جامعه توصیف کرد و گفت: باید اهدای خون وارد فرهنگ جامعه شود تا مردم و به ویژه جوانان به این کار بپردازند و همانگونه که شما توضیح دادید اهدای خون، نمادی از روحیه فداکاری است که امروز بیش از همیشه برای جامعه کارساز است.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری صحنه‌های جنگ و مجروحیت و شهادت جوانان این سرزمین در مقابله با دشمنان بعثی، گفت: در دوران دفاع مقدس که در مقاطعی نیاز به خون اوج می‌گرفت همین انسان‌های فداکار با اهدای خون جان هزاران جهادگر جان برکف را نجات دادند.


در آغاز این دیدار علی اکبرپور فتح‌الله گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان انتقال خون و ستاد برگزاری مراسم چهلمین سال تأسیس سازمان در ایران ارائه کرد و محمود هادی‌پور دهشال، مشاور مدیر عامل و دبیر ستاد چهلمین سالگرد تأسیس انتقال خون به بیان اهداف برگزاری مراسم در کشور پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز