خبرگزاری کار ایران

خشایار دیهیمی سراغ سرگذشت تری فاکس رفت

کد خبر : ۲۱۵۰۱۰

" کاروان امید: سرگذشت تری فاکس " عنوان جلد دهم مجموعه " تجربه و هنر زندگی " ست که به زودی روانه‌ی بازار کتاب می‌شود.

مجموعه " تجربه و هنر زندگی " که توسط گروهی از مترجمان و با سرپرستی خشایار دیهیمی ازسوی نشر گمان منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود؛ به پله دهم رسیده است و این ماه جلد دهم این مجموعه منتشر می‌شود و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. ژ

خشایار دیهیمی در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: تعداد زیادی از کتاب‌های مرتبط با این مجموعه آماده شده و حتی کار چاپ و صحافی آنها انجام شده است. اما به دلیل درخواست و استقبالی که عده زیادی از دوستان داشتند؛ تصمیم قبلی مبنی بر انتشار ماهی دو جلد از این مجموعه را به انتشار ماهی یک جلد کاهش دادیم تا مخاطبان و علاقمندان این مجموعه بتوانند به آسودگی از تمام کتاب‌های مجموعه " تجربه هنر و زندگی " استفاده کنند.

به گفته دیهیمی؛ تاکنون پنجاه جلد از این مجموعه ترجمه شده و در انتظار کارهای مرتبط با ویراستاری، گرفتن مجوز و… هستند و محتوای بیش از دویست شماره هم انتخاب شده است.

دیهیمی درباره روند ادامه مجموعه " تجربه و هنر زندگی " اظهار داشت: سال‌های زیادی برای پایه‌ریزی چنین مجموعه‌ای صرف کرده‌ام و سعی بر این بوده تا روال چاپ و انتشار این مجموعه به گونه‌ای پیش برود که بی‌انتها و همیشگی باشد.

او با اشاره به گسترده و قابل بسط بودن عناوین و محتوای کتاب‌های این مجموعه مثل " بخشودن " می‌گوید که حتی می‌توان چهار جلد دیگر با چنین مضمونی کار کرد و دیدگاه‌های دیگری هم در این زمینه به چاپ رساند تا مسائلی که در این کتاب‌ها مطرح می‌شوند؛ از زوایای گوناگون و مختلف مطرح شده و در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

" کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم "، " بخشودن "، " گفتار در بندگی خودخواسته "، بنیانی علمی برای جهان عقلانی "، فلسفه ترس "، " مرگ "، " من "، " اعتراف " عناوینی هستند که تاکنون از مجموعه " تجربه هنر و زندگی " منتشر شده‌اند و عنوان جلد دهم نیز " کاروان امید: سرگذشت تری فاکس " است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز